God onsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 21. mars 2018.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim.
    Klar for Fly&Øl(tm) ikveld og ser fram til godt selskap, selv om jeg dessverre kommer litt senere enn antatt pga logistikkproblemer i heimen.

    Full fart på jobb før påske og gleder meg til å senke skuldrene med en øl ikveld.

    Ha en fin dag :D
     
    geddi, tommy777, Stig-Roger and 2 others like this.
  2. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra nord-Norge!
    Sitter noe misfornøyd med å røket akilles og leggmuskelen under badminton på jobb på mandag. En god del uker med laber aktivitetsnivå venter. Påsketuren er spolert og krykkene blir min nye venn i minst 4-5 uker. Håper andre har en bedre uke enn meg selv. Klarer man en jobbreise om 2 uker mon tro?
     
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret i bartebyen, som også er åstedet for kveldens runde med Fly og øl/grøftefyll! Kulda har endelig begynt slippe taket og det er godt, selv om det fortstt ligge 1000 meter snø hjemme. Full trøkk på jobb nå før ferien setter inn, kun 4 dager, 2 timer og 44 minutter til neste flytur!

    Med ønske om god lillelørdag for alle!
     
    Upsaker, geddi, Stig-Roger and 2 others like this.
  4. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    783
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Berlin. Oppgradert til Suite på Radisson Park Inn Alexanderplatz. 34 etg med utsikt rett mot TV tårnet. Flott morgen med skyfri himmel og noe som kan minne om vår. Chatter med @peialien som er helt alene in The Private room akkurat nå, litt misunnelig på både det og at han skal teste Suites. Retur i ettermiddag via FRA i LH C. Kan gjeste inn.
     
    Last edited: 21. mars 2018
  5. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Nytt flyplassbesøk idag: SFT
    Noen andre som har flydd dit tidligere?

    Ellers telles det ned til påskeferie. Håper den kan få skuldrene mine ned dit de opprinnelig skal være.
     
    Stig-Roger and Kristian like this.
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Har allerede vært på jobb i nesten to timer, og fått ryddet unna mye før resten av kontoret kommer valsende inn rett før kl 9.
    Betalte ny bil i går kveld, og irriterer meg fortsatt over alle de bonuspoengene jeg går glipp av, siden forhandleren ikke tar kort, og Payr-grensen var "litt" for lav.

    God lillelørdag, folkens! Det er straks helg!
     
    Stig-Roger and Kristian like this.
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag!

    Øst-Finnmark varter opp med noen små snøfiller i lufta. Det er med andre ord ingen fare for påskesnøen :)

    Om ikke annet har man funnet en tidsluke til å forfatte et aldri så lite reisebrev fra Argentina-turen. Det er jo en slags trøst når det er fryktelig lenge til neste flyvning :)

    Ha en fin dag, folkens!
     
    Stig-Roger liker dette
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra California. Her øser det ned i dag, noe som ser ut til å vare en stund.
     

Del denne siden