God Tirsdag fra OSL

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Arcticflyer, 30. des 2014.

  1. Arcticflyer

    Arcticflyer Reis med komfort :)

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Stille og rolig i SAS Gold lounge, bra trykk i avgangshallen. Snart på tur til BKK i to og en halv uke, med bl. annet dykking i Koh Tao på programmet :)
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bodø.

    Det regner noe helt sinnsykt, og i følge yr.no skal det øke på de neste 6 timene. Det kombinert med 60 cm snø de siste dagene, gjør at dette kommer til å bli gøy. Tenker jeg holder meg inne i dag ;)

    @Arcticflyer God tur, og hold deg unna dykkebåtene mens du er på Koh Tao.

    Ha en stålende og forhåpentligvis tørr tirsdag :)
     
  3. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Hallaien på naien fra NSB Go. Kunne kjøpt Plus, men synes verdien i NSB Plus er marginal (høres det kjent ut?). Dette er oppladning til de neste dagers Lufthansa First Class-eskapader, som ironisk nok starter med SAS Plus til CPH. Reiseruten er fortsatt ikke 100% spikret. Håper på F-seter på 748 på returen...
     
  4. Arcticflyer

    Arcticflyer Reis med komfort :)

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Reiste fra Hamsuns rike til Bodø i går kveld, interessant kjøretur til byen..Hunstad. . Bybussen sleit med å stoppe på holdeplassene inn til Lufthavna..seilte med blokkerte hjul. ..
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, dere får et h@lvettes vær der nordpå ;)

    God dag fra Stavanger, fri fra jobb i dag så nå er vi klar for å ta en luftetur ut å få i hus det jeg trenger til i morgen.
    Ser der er noen her som har spennende aktiviteter foran seg, jeg for min del teller T-14 i dag.

    Ha en fin dag :)
     
  6. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Oppdatering fra NSB Go. Det virker som NSB og SAS har samme policy mht. kupe- og kabintemperatur; fyr på varmen til alle sovner. Jeg svetter som en hvitost i sommersol.
     
    Darkcho liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God lillenyttårsaften fra det Sørlandske!

    Her har man tusen ting å gjøre unna i dag. Så da er det best å komme seg i gang. Om enn litt sent.....
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Snakker om helvetes vær.. Minus 19 grader på morran her i Colorado Springs.... Godt at Randy fyrer godt i heimen..

    Akkurat kommet til kontoret der man skal holde stand frem til lunch. Håper på plass på en tidligere flight til LA, min går ikke før 16.44

    Skal bli godt med litt varme, ja..
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Da blir du nok litt skuffet. Er jo skikkelig kuldebølge i LA om dagen. Japp, jeg er fly forbanna, for jeg reiser dit på fredag for et par dager rest og relaksasjon.

    God efta herfra. Ja. Det var vel det, egentlig
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Skal litt lenger sør og jeg tar 17 grader og sol over minus 19 og snø ;)
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ser den...

    frykter at jeg må bruke mye tid oppi kantina på Ritz den helgen. Jeg som hadde planlagt å gå langs stranda og bli brun og blid
     
  12. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Helt grusomt kaldt i London også... Folk med litt vett reiser jo med Easyjet til syden på denne tiden av året, dessverre har jeg aldri vært en av de med litt eller mye vett.
     

Del denne siden