God tirsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 12. juli 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Trondheim.
    Her er man kun timer unna ferie, nærmere bestemt 2.... Ferden går først til Oslo i bil, deretter båt til Danmark. Fruen og kidsa har SK til OSL.

    Teller ned.....

    Ha en flott tirsdag :):):)
     
    KatManDu liker dette
  2. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag fra Sør!
    Det så ut som det skulle bli blå himmel og sol, men det skyet fort over.
    Jaja, da blir det trøste-booking for høstferien :)

    Ha en fin dag, med eller uten sol/ferie/katt/hund ;)
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor pochcher blir det av tropevarmen?
    Er lei av å sitte på hytta og høre vinden ule rundt hyttehjørnet og se regnet øse ned. Skal ha besøk på hytta i 3 dager fremover nå, og med regn i vente blir jo ikke det nødvendigvis så gøy. Mulig vi må flytte forlegning til byen og det hjemlige. Men vi gir oss ikke uten kamp.

    Er det rart jeg drikker??
     
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra 70 grader nord! Sola skinner, gradestokken kunne ha tippet 20 hadde det ikke vært for at vinden kommer fra enda lenger nord. :( Hotellet som er bestilt i Washington DC skal renoveres mens vi er der, holder åpent likevel. Så tenker vi må se etter alternativ. Frøkna har GHA Platinum, så vi skulle helst bodd på Omni Shoreham (bodde der i desember), men de er ganske hardt priset i det tidsrommet. :( Får følge med, kanskje det dukker opp noe spennende priser etterhvert! :)
     
  5. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    God tirsdag.

    Bare 8 arbeidsdager igjen til ferie. Det skal bli godt.
     
  6. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,215
    Likes mottatt:
    4,294
    Bonuspoeng:
    113
    Feire i bartebyen, og det betyr at jeg IKKE skal reise med fly de nærmeste ukene. Vel, i hvertfall nesten ikke.
    Det er forøvrig tiden for service og vedlikehold på hus nå, så utvendig jobbing i stige med brekkjern og hammer. Perfekt vær til slikt med overskyet, 18 grader og et lite vindpust så fluene holder seg unna.
     
    RoadKing liker dette
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God tirsdag kveld fra Nordsjøen.

    Det blåser og regner her også, men det er egentlig helt greit for da blir det i alle fall ikke skodde når jeg skal ta BHL462 inn til Sola Heliport i morgen. Rigmove er også så forsinket at det ikke blir flytting før jeg er vel hjemme igjen og det er også helt greit.
    Så blir det en natt hjemme før turen går til København for helgen, bryllup og mitt første møte med Airbnb.

    Oppdaget forøvrig i dag at når jeg skal på jobb neste gang i august så var både AES - SVG og returen SVG - OSL - AES billigere i SAS Plus enn i Go. Spesielt returen var flere hundre kroner billigere. Og da var det fint at reisebyrået vårt (Amex) tydeligvis hadde sett det samme og fikk booket meg i Plus tur/retur. Slikt liker vi! :)
     
    LN-FHU and RoadKing like this.
  8. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Blir du fort ferdig med eget hus, og abstinensene blir for sterke, kan du komme til meg! Jeg må spyle take og vi kan se på rullebanen på Værnes hele dagen :cool:
     
    RoadKing and kiev like this.

Del denne siden