God tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 19. mai 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Ny dag og nyemuligheter. Våknet opp til en grå hovedstad - men i allefall opphold. Blir en dag på landeveien med OIIIIIIIO'n. Ha en produktiv tirsdag du også.
     
  2. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Kongsberg. Her er det grått, trist og regn... Ikke klarte jeg å finne noe paraply på morgenen i dag heller. Så måtte ut å småjogge i regnet :(
     
  3. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra NSB@L13, fortsetter dette ustabile været vi har for tiden så må seriøst Erna gå! Jeg vil ha sol og minst 20C, helst innen neste fredag da en balkonglugar venter på oss.

    Leste litt igjennom jernbanereformen i går kveld, fribillettordningen for jernbaneansatte skal tas opp til drøfting. Lurer på om regjeringa egentlig er klar over hva det vil koste å fjerne denne ordingen så ofte som vi er helt nødt til å benytte oss av toget i arbeidssammenheng..!?!

    Om noen år koster en billett Oslo S-Gardermoen 250 kr og det er fem ulike selskaper som kjører strekningen uten at det blir en øking i avganger.. nei, jeg sier det igjen, Erna må gå!

    I dag klapper jo også norskregistrerte Viking Star til kai i Oslo for første gang! Avgangen kl. 22 må sees, så derfor håper jeg at Erna har gått før det så vi får litt bedre vær.

    Ha en fin dag.
     
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra 70 grader nord. Grått, vindstille og 7 grader. Innså igår at 24 av 25 feriedager er satt opp, og avspasseringskontoen er nesten tom med dårlige utsikter for påfyll, kan liksom ikke slakke på jobb for å få noen timer overtid.
     
  5. Travelmate

    Travelmate Guest

    Regn på hjelmen på vei til Flesland, men sol på flybussvinduet på vei til jobb i Stavanger. Lang dag, så forhåpentligvis en lang løpetur før jeg detter ned på senga på Radisson Atlantic. Skulle gjerne hatt en mer spennende by å pendle til selv Stavanger er hyggelig. Skal be sjefen om å flytte kontoret til Barcelona eller noe sånn :)
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Arlanda.
    Kjapp tur i loungen i påvente av boarding til TXL. Blir 717 igjen da.....begynner å bli en stund siden sist. 2A ned og 3A opp. Får håpe Fritz ikke lager trøbbel ved å fjernparkere oss eller noe sånt....:eek:
    Ha en strålende dag folks- her skinner solen :cool:
     
  7. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Go ættmiddag fra Bangkok, ankom i morges med TG955 ca 50 min før tiden og min koffert var nr 2 ut på bandet. Null kø i immigrasjon så dette gikk kjapt og greit får en si :cool:
     
    MadsVaHa and Travelmate like this.
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Endelig tilbake etter en skikkelig heftig uke på jobb. Jaggu fløy jeg ikke Star Alliance i går også.

    Skikkelig bra mat i PLUS
    [​IMG]
    Ledig rad var det også på denne 321-balja. Skjønner ikke hvorfor folk mener at noen skulle kunne klage på dette om de lander etter en long haul og skal videre til Oslo.

    - "Es ist spargel-season, sir"

    - "No shit?"

    Ja, ja... Ha en fin dag da, folkens
     
    Last edited: 19. mai 2015
    tommy777, bern747, stalek and 3 others like this.
  9. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Då er det på tide å setje kursen mot Sandane.
    Dårleg vêr her på austlandet og det ser ikkje ut til å vere noko betre vestafjells.

    Ha ein fin dag!
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Tirsdag ja! Fortsatt lenge til helg.
    Grått og regn ute.
    Hvor pochcher ble det av denne globale oppvarmingen?

    Det pleier å være fjernparkering på TXL. Så må du ut, opp og inn igjen. Men du har sikkert godt av den trimmen... Og rekker du ikke flyet, får du jo tid til å ta deg en pølse også!!
    Er det Pandion statusen du er ute etter nå da??

    Lufthansen Besser ist keine shit. Spargel ist guten sein. Nammenam. Kein wein datzu?
     
    Fnate liker dette
  11. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Blah, jag tål uppenbarligen inte att vara hemma. Vaknade upp med en förkylning som nu skall kureras i tillägg till allt annat som står på min to do list. Ha en strålande tisdag. :)
     
  12. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Morn! Hadde tenkt å sette opp en direkterute til Innotown med PeteAIR i dag, men pga dårlig vær ble ikke det noe av.

    Så jeg ender nok opp på SK1330 til åleby i stedet.

    Ha en fin dag :)
     
  13. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Da satt man trygt og godt ombord i Minnesotaekspressen. God plass og G&T som preflightdrink mens gjengslagsmål og hattehyllekriger herjer litt lenger bak. Etter annonseringene å dømme, går det hardt for seg i dag.

    Tante ville ta jakkene våre. Men vi har ingen jakke. Vi skal til Alaska, må vite ..... :)

    TSA Pre var en gave fra gudene i dag ....
     
    Fnate liker dette
  14. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Hvor fant du dokumentet? Klarer ikke å finne noe.
     
  15. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld, god kveld, godtfolk!

    Hadde jeg visst at jeg skulle ruuuuuuuuuuuuule så heftig på dagens kommunikasjonseksamen, på kvelden 17. mai, da jeg lå og vred meg i smerte over påstått egen udugelighet, hadde jeg jo spart meg for mye frustrasjon.

    Men det gikk jo finfint.

    I morgen er det jobb på programmet.
     
    Fnate liker dette
  16. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Internt notat.
     
  17. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Ok, vet du noe om når det kommer noe ordentlig ut? Har bare funnet "luftig" info.
     
  18. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Hakke'peil, er bare surr ute og går som vanlig.
     

Del denne siden