God torsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 05. juni 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Grått og regn ute....men innendørs så skal vi vel få det fint allikevel. Var med en venninne i går på prøvekjøring av Giulietta - herlig bil:) Nå venter nok en dag med kontorarbeid. Ha en flott torsdag!
     
    SASDC8 liker dette
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'moorgen! Sol og fint her i Mosjøen, Døren står åpen bak meg og luften er frisk og godt. Godt i gang med House of Cards. Planlegger å være ferdig før jeg reiser hjem.

    Fortsatt byggearbeider i naborommet, men jeg har det fint i kroken min.
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God nydelig morgen fra Bodø! Nok en super kjøretur til jobb signert Ducati :) Tenker dette blir en kongedag!

    Ha en super torsdag!
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    Nok en dag man ikke trenger solbriller! Kvelden i går ble ikke tilbrakt på Alice Cooper og Aerosmith konsert, men med junior på fotballkamp. Deilig å se junior score seiersmålet til 5-4 bare 2 minutter før slutt. Ble brus og is på han i går!
    I dag er det sommeravslutning med klassen hans, så det er program hver eneste kveld.

    Ellers fløy jeg innenriks i USA i natt med United. Hadde Domestic First Class billett. Dessverre var flyet forsinket, så de 4 av oss som hadde F billett ble geleidet til en kinesisk restaurant på flyplassen som hadde en stor buffet klar til oss 4. Inkludert kinesisk tacos for de som måtte lure. Alle var meget overrasket og ble så opptatt med å ta bilder at når vi skulle til å spise, kom de og sa at flyet nå var klart og ba oss følge med tilbake. I det jeg skulle gå ombord i flyet skiftet drømmen over til at jeg skulle øves i en vanntank på rask oppstigning. Minuset var bare at vanntanken var bygd i Lego, og at den ikke var tett...... Hvor kommer slike drømmer fra? Også jeg som ikke hadde drukket engang..... Er det egentlig rart at jeg drikker....
    Noen andre som har vært på kinesisk restaurant og spist kinesisk tacos?? Ja jeg bare spør.

    Rabadamtimtim.......
     
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Kan sammanfatta dagen so far med: AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGGGGGGGH!!!
     
    SASlovah4evah liker dette
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det var godt sagt! Også på norsk, da gitt!! :D:p:confused::cool:
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Trondheim
    2-hjuling til jobb idag her også og bra start. Lurer på en lengre tur i ettermiddag, hvis det ikke blir kino da... Den som lever får se ;)
    Ha en flott,flott dag :cool: :cool:
     
  8. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nydalen. Heimeoffice idag, da en venter på en elektriker som skal sjekke noe angående sikringene.
    Og er vedkommende som en håndverker flest, og forteller at han kommer klokken 10 - så kan jo det være alt mellom 10:00 og 16:00.
    Så da får man holde seg hjemme.. Ha en innholdsrik torsdag!
     
  9. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Hva skjer'a PC?
     
  10. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Går du på en smell?
     
    EB liker dette
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Fra minivan til italiensk Golf er slettes ikke dårlig. Det spørs dog om den går på parafin eller ikke, leide en Giulietta med diesel i fjor høst og den var lat, den. Får din bil til å føles som en GTI. ;)

    God strålende, skyfri morgen fra Chicago. Sjefen over alle sjefer er på besøk, partnermøte hele dagen i dag.

    Ha en fin en
     
  12. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag!

    Mye regn i Oslo i dag, men på Bonusfeber.no regner det heldigvis aldri!
     
  13. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Heisann,

    Fridag i dag. Fått gjort litt alikevel. Flytta et piano og kjøpt en iPad mini på ren impuls. Mest fordi jeg er lei av at iphone går alt for fort tom for strøm når jeg er ute og flyr. Trenger IFE...
    Tusenlappene flyr. Ikke så veldig klar for jobbehelg fra i morgen. Men det hjelper sikkert med en god natts søvn.
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden