Håpefull mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Mysterio, 22. aug 2022.

1. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,398
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bergen sentrum hvor man straks skal retning Flesland. Der skal en flygemaskin ta oss østover før man skal ta en ny flygemaskin vestover igjen, nærmere bestemt til Manchester - hvor man skal overvære hva som forhåpentligvis en tettere batalje enn de siste årenes resultat skulle tilsi.

It's the hope that kills you, osv. :cool:

God mandag!

2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,555
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret!

Vil tipse om at Norwegian har jubileumssalg vedrørende sin 20års bursdag. Gratulerer Norwegian:)
    Så verdt sjekke ut en høst/jule tur med DY til meget gode priser rundt om i Europa.

Ha en strålende mandag alle bonusnisser :)

3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,517
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Bodø!

hybelleiekontrakt ble skrevet under i går kveld. I dag er første skoledag (for andre gang, bare nå i linja han faktisk ville gå) til arvingen.
    Han gleder seg og denne gleden er smittsom :)

I ettermiddag blir det en runde på diverse butikker for å fylle hybelen med nødvendig stæsj.

Ting skjer fort…

Ha en strålende dag dere!

4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra badekaret.

I dag skal det sjaues ved. Samt fintenkes på detaljene rundt nordoverturen. Tog vs bil til OSL, bonusbilett vs Flyr osv osv. Så mange beslutninger å ta. Tror jeg tar en kaffe først.

Ha en fin og besluttsomhet dag!

Last edited: 22. aug 2022
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten … dette blir en flott dag!
    T-9 Trondheim
    T-13 Recife
    T-24 Buenos Aires

Snart hyttetur, godt det er helg!
    9E29601C-C53A-458D-BB23-0E42110F0FC0.jpeg

6. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,502
    Bonuspoeng:
    183
    Hope in a hanging snore..
    Tror du må belage deg på overkjøring, og at månedens målskårer for Man U blir kreditert selvmålet til MacAllister fra Brighton:D

7. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,502
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Skal leke biloppretter i dag, og pusse vekk, og lakke et par rustflekker på arbeidsbilen. Det har jeg aldri gjort før, så det går nok bra..

Ellers er det langfri- har laget meg en liten jobbliste over forefallende vedlikehold i heimen.

Maling av tak, polering av historiske gulvflis, litt finsnekring innendørs.

Ellers er det 43 dager til avreise L.A og Las Vegas- ikke at jeg teller altså:p

Ha en effektiv dag

geit.jpg

8. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,951
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontor i Larvik!

Note to self: hvis det gjør vondt i kneet under en fotballkamp, slutt å spill! IKKE spill de siste 30 min. med smerter ...
    Full låsing i ene kneet på fredag morgen og helgen har dermed gått med til å hoppe rundt på krykker. Heldigvis ser det ikke ut til å være alvorlig for det har sluppet litt opp og nå kan jeg iallfall sette trykk på benet uten å "dø" av smerte.
    Iflg. legen skal det gå over av seg selv .. Blir en stund til neste kamp.

"Flaks" det også er en stund til neste flytur.

T-67 Vietnam

9. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Er sikker på at du gleder deg mest til Trondheim :D

10. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,027
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret. Alle ungene er nå ute av huset, endelig har skolene startet igjen.

Noe redusert etter turen til Stockholm hvor vi var 23 stykker på tur. Det ble lange dager!

To dager igjen til siste planlagte utenlandstur denne måneden. Det gledes :)

11. Kvalvaag

Kvalvaag Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,018
    Bonuspoeng:
    163
    God mandag fra Holme !

Arvinger i BHG og dyneknabberen på skulen, berre maset fra huskatten som er igjen innenfor husets 4 vegger :rolleyes:

12. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,491
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Oslo.

Sitter å knoter med TAP billettene mine til Brasil om en drøy måned. Opprinnelig flight fra OSL til LIS den 31. september ble kanselert og jeg fikk ny med TP761 på lørdag 1. oktober. Gikk inn hos TAP for å se om jeg kunne finne mer info om flytype men den gang ei. Prøvde da å se om jeg fikk det opp ved å prøve en booking av samme flight, men overraskende nok kom det da opp at det ikke var noen flights OSL-LIS den 1. okt. Litt usikker på om jeg bør være bekymret eller om dette bare er noe IT krøll, noen som har gode ideer for hvordan jeg eventuelt kan sjekke ytterligere? (flightene ligger både på TAPs side under my bookings og kommer opp i SAS appen/hjemmeside)

13. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,040
    Bonuspoeng:
    113
    20220822_080759.jpg

God morgen fra SK803 på vei til LHR. Dagen ble litt mer stress enn planlagt. Veldig uvanlig for meg så må jeg ha sovet gjennom to alarmer når jeg våknet på Comfort Runway 1 time og 15 minutter før avgangstid i dag. Var ute av rommet via dusjen på 8 minutter og på Gardermoen 12 minutter etter det igjen.

Oppdaget så at jeg manglet en covidtest for reisen jeg booket på lørdag. Til tross for at jeg skal fly openjaw OSL-LHR-BKK//BKK-MNL-HND-SFO-LAS og møter kravene for BKK ble jeg nektet innsjekk lengre enn til LHR pga manglende covidtest for MNL. Krav til test ved bare to doser hadde jeg ikke fått med meg, så stengt tatt best å få beskjed om det nå. Som konsekvens blir det litt mindre SQ F lounge og en svipptur til T3 for en antigentest etter landing LHR. Bør heldigvis forsatt få ~2t loungetid, før det blir 11 timer i TG F.

På plussiden så tikket det inn en melding på WhatsApp fra @milehigh under boarding om at han allerede nå hadde fått mail om oppgradering på Conrad Las Vegas hvor innsjekk venter onsdag. Har du lyst til å prøve toppstatus hos utenlandske hotellkjeder anbefales booking gjennom han på det sterkeste.

Ha en fin mandag! :)

milehigh, Spielhaug, kjeeli and 16 others like this.
  14. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Barnebarn!

15. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Aust-Finnmark. Fortsatt merkverdig høy temperatur ute. 20 grader på morgenkvisten. Har hatt ganske god temp de seneste dagene, også ut over kvelden og natta.

Blir litt jobb i dag og så blir det spising ute på restaurant med forhåpentligvis god sjøutsikt sammen med gode venner etterpå. Klarvær til å begynne med. Kan hende med vin ut på ettermiddagen. Spredte vinglass og fuktig ut over kvelden.

EndreD, Berlioz, kjeeli and 8 others like this.
  16. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    Flighty sier TP761 går 1. oktober.

B61564F7-CB67-4FC0-BFA8-D3BA778B4A80.jpeg

17. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,491
    Bonuspoeng:
    183
    travelislife liker dette
  18. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Åh, Argentina! Eit herleg bekjentskap for min del. Du har lese lesebrevet mitt før, men for eventuelle nye lesarar kan mine inntrykk frå Buenos Aires lesast her og her. Eg gler meg til å lesa litt om dine opplevingar i same by (dersom du får tid til å skriva nokre ord undervegs) :)

19. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    travelislife, kjeeli, indahla and 2 others like this.
  20. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Det er alltid middelhavsstemning i Aust-Finnmark :)

travelislife and kjeeli like this.

Del denne siden