Ha en fin søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 31. aug 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra 11. etg. på Clarion Arlanda. Utsikten er vanvittig flott og Stockholm byr jo på en del eksotiske selskaper...som vi ikke ser til daglig i Norge. Blir aldri for gammel til å ikke glede seg over utsikten til fly. Ha en flott søndag!
     
  2. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig god søndags morgen fra fjellheimen på Røros! Strålende sol og blå- og tyttebær så langt øyet kan se. Fyller lungene med frisk fjelluft før lungene skal fylles med ørkenluft om noen dager. Gledes!
    Ha en super søndag!
     
    EB liker dette
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Litt ekstra jobb i dag for å tjene inn litt av det forventede tapet ifbm. Bonusfeber/Emirates Mini-DO på tirsdag..
     
    tommy777 liker dette
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Røros er en av mine absolutte favoritter... Gleder meg til neste besøk.
     
    John in The Tower liker dette
  5. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag I Lillestrøm .. Været bedrer seg... Ferdigpakket I trillebagen, det gjorde fruen, ellers hadde det blitt kaos. MEN når jeg skal finne ting der, blir det kaos igjen...:mad:

    Rusler til stsjonen her rundt kl 11 på tirsdag, finner helst det nye Flirt toget. Mye bedre enn Flytoget.

    Har billetter til begge...
     
    Fnate liker dette
  6. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Morn fra senga!

    Været er ikke helt bra enda, men hele dagen skal nok bli brukt til filming alikevel.
    Bortsett fra løpeturen jeg skal på nå.

    Ha en fin og rolig søndag!
     
    EB liker dette
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra St. Regis Abu Dhabi. Grisebillig kjempeluksus, kun 140 daler per natt med frokost koster moroa, upåklagelig kvalitet og oppgradert ble man også

    Trivelig tur med Lufthansa nedover i går. Pakke fullt i både biz og First, litt mer labert bakover.

    Herlig med 5 dager fritt for internet, men man kommer da selvsagt tilbake til mer enn 1200 eposter. Så da blir det litt catch up før man straks skal i møter med Etihad hele ettermiddagen med middag i kveld.

    Ha en fin dag!
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Arendal. En tur ut med bikkja i drittværet venter. Fikk satt opp min nye iMac i går. Veldig fornøyd! Litt uggent å ha med på bussen fra Oslo men den fungerte i det minste som active seat blocking :D

    Litt småplukk som må gjøres i byen i morgen før jeg setter meg på bussen retning Oslo igjen tirsdag morgen! Gleder meg!

    (Macen skal få bli igjen på bagasjeoppbevaringa :p)

    Ha en fin søndag :)
     
    SASDC8 liker dette
  9. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Søndag ja. Knallvær i Bodø, men pga gårdagens festivitus er det sofaen inne som gjelder.

    Ønsker alle en bedre dag!
     
  10. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nydalen
    Fått dratt liket ut av senga, og klar for en mindre produktiv dag.
    Så ikke mye på agendaen, blir vel til en glor på disse som løper etter en ball - på en grønn plen på TV'n..

    Ha en innholdsrik søndag.
     
  11. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra innenriksloungen på OSL. Da var man kommet opp med AF1774 fra CDG tidligere i dag, og venter nå på videre reise innenriks. Nå blir det kaffe og avis i et par timer. Veldig mange folk på OSL i dag, jeg antar at birken er en påvirkende faktor til det, jeg syntes annenhver jakke/genser sier "Team ett-eller-annet".

    Ha en fin søndag. :)
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Lillestrøm. Her har man omsider fått tilbakestilt kåken til normalen etter nokså livlig lag i går med nokså mye mat. Angret bittert på at jeg aldri har fikset oppvaskmaskinen.

    Men la meg for eksempel si det sånn - Shisha inne i en liten leilighet - det lukter ikke bra morran etter.

    Ha en fin en.
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så er denne helga også ved å være over.
    En dag med overskyet, regnvær og mye vind. Har besøkt byens kanonmuseum sammen med danske venner som har vært på besøk. I går var det et fuktig lag med mye godt i glasset. Og på tallerkenen også forsåvidt.

    Nå får man sitte noen timer foran PC og TV og manne seg opp til en travel arbeidsuke som desverre ikke inneholder noen reising.

    Og så kan jeg jo deppe litt over at EB kontoen min blir nullstilt i morgen. Skal nok mye til å opprettholde 100k poeng de neste 12 mnd.... Men time will show. Får sitte og titte ekstra mye på statusen i kveld tenker jeg. Ta et par screenshots. Felle en liten tåre og ta meg en dram. For i sånne tilfeller er det jo ikke rart at jeg drikker. Det er enten det eller sentralstimulerene i pilleform......

    God aften!
     
    Jørgen liker dette

Del denne siden