Happy tirsdag T-1

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av RoadKing, 10. des 2019.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Booking.com er sitt ansvar bevisst. Vet at vi snart skal sove på Novotel AKL, så de sender mail og tilbyr seg å ordne taxi...

    Not...

    For de som ikke har vært på AKL, hotellet ligger 100 meter fra terminalen.
     
    Earl, Kristian, Wiolenze and 11 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Nesten våken, etter å ha sovet ekstremt dårlig i natt. Tror bonusfeberen har kommet.

    14 dager til julaften! Men jeg er over the hills and far away lenge før det.

    T- 10
     
    Earl, Kristian, Avixlo and 4 others like this.
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Holder meg oppdatert. New Zealand forbereder seg, nå meldes det at system for passkontroll har brutt sammen.
    Fint de gjør unna slikt før vi kommer.
     
    Earl, Kristian, Avixlo and 5 others like this.
  4. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Mørkt og "kaldt" i Larvik og Sandefjord. Ryktene sier at sola skal kikke frem imorgen en gang. Vi får nå se ..

    T-67 Zanzibar
     
    Earl, Kristian, Avixlo and 4 others like this.
  5. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    454
    Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Hvis vi er i T- modus så er jeg faktisk på T-2.
    Om to dager vender turen til Australia, med en blanding av selskaper og flyopplevelser.
    SQ 777 og A380 blir høydepunkter men, jeg ser også frem til å teste en mindre strekning med TG sitt A350
     
    Earl, RoadKing, Kristian and 8 others like this.
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,730
    Bonuspoeng:
    293
    T-84 Bali
    Det er greit å tenke på når det er mørkt og kaldt ute, bare litt under to uker så snur solen.
    Det kommer sikkert et bilde om en stund ... 2 grader ute og det skal bli skikkelig vind i dag ... 25 m/s
    Du verden!
    God tur til en askefast tilværelse @RoadKing, husk å ha pass og andre reisedokumenter i lommene.
     
    Earl, RoadKing, Kristian and 6 others like this.
  7. tfo

    tfo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    1,212
    Bonuspoeng:
    93
    T 36 New Zealand (Akl). Godt det straks er noen på vei for å sjekke forholdene. Ser at @RoadKing har klint til med storebroren til den litt "billigere" søstra vi har booket på AKL. Tror man klarer seg godt på beina til Ibis også . God tur
     
    Earl, RoadKing, Kristian and 4 others like this.
  8. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra en kald og vinterlys hovedstad i dag. Litt møter, et kurs også jobb jobb jobb. i midten satser jeg på sykkeltur og kanskje litt trening ( eller kanskje ikke).

    God tur og god dag til både førjulsslitere på kontorer og dere som må slite med imigrasjonen på NZ.

    Snart er det helg og julebord!

    :)
     
    Earl, Kristian, Avixlo and 4 others like this.
  9. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen

    T-4 :D
    T-8 :cool:

    Ser frem til T nedtelling i rasende fart, for en måned siden, virket det nesten som en evighet, igår begynte madammen å planlegge pakking for T-8 reisen, TK domestic har 15 kg limit, tro meg har sagt det x antall ganger til henne, "vi trenger ikke mer enn nødvendig"

    Turen er 3/4dager splitt mellom IST(sightseeing+Hilton Lounge) og AYT(max chill+All Incl. Titanic Mardan Palace, noen clicks følger.)

    Ser ut som et "ok" hotell
    2331_mardan_palace_33555279.jpg 209364771.jpg 775600033.jpg general-view-7.jpg

    God dag i luften som på bakken
     
    Earl, EndreD, Kristian and 7 others like this.
  10. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    T-37 til neste tur til Thailand her, eventuelt T-38 dersom det åpner seg muligheter for F, da utsettes utreise gjerne med en dag. :)

    Ellers kan jeg melde om 7 kalde, strålende sol og blå himmel over Grorud akkurat nå.
     
    Earl, Kristian, holmen and 3 others like this.
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,730
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten i dag
    E0CCBB6F-9582-4A15-AEE7-540B7EEDE6C0.jpeg
     
    Earl, EndreD, Kristian and 2 others like this.
  12. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God depressiv morgen fra Jessheim. "Blåmandag" på en tirsdag er ikke greit og vissheten om at turen man hadde gledet seg til i 330 dager plutselig er over :eek:. Jaja, det er jo fortsatt greit med bookinger i SAS appen så man skal da få svingt litt på seg framover også. Det er vel noe sånt som T-70 til NY og T-78 til Skiferie i Alpene.

    Ellers kan jeg melde om at Asiana Business Suites er et glimrende produkt, og slettes ikke så langt i fra en F opplevelse. Reisebrev om dette "is coming to a forum near you in the close future"
     
    Earl, indahla, Wiolenze and 5 others like this.
  13. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Kaldt er det nok litt utenfor Sandefjord med -5°C men mørkt er det da ikke;) 15759696811815229179976257002855.jpg

    Hei og god formiddag fra Sandefjord

    Idag skal jeg ut å fly! 18:15 blir det WF424 til BGO hvor det er transfer tid på 40 min. Fra BGO skal WF618 ta med meg videre til TOS via BOO.

    Så før min dag blir det en flyfag så får dere andre ha en flott tirsdag
     
    Earl, Kristian, holmen and 3 others like this.
  14. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,449
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen, rett utenfor OSL. 10 minus og skituren er utsatt til sola tar litt.

    T-1 blir det vel da, BA via LHR til LAX. Det er F som gjelder, første gang med F på BA sin 380. Håper å rekke en time i Concorde Room også. Reisebrev i miniutgave vurderes
     
    Earl, Supersergei, Arvid1410 and 8 others like this.
  15. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Fant liten skrive feil i ditt innlegg, "vurderes" erstattes av "skrives" så er det godkjent;)
     
    fly4fun liker dette
  16. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God tysdag frå Aust-Finnmark!

    Her kan eg melde om redusert sikt:
    20191210_102657.jpg

    Om det snør eller om vinden berre flytter på snø er litt vanskeleg å fastslå all den tid vindauga mine for det meste er dekt av fokksnø.

    Fire av dagens fly frå VDS har gitt opp å følgje ruteplanen. Tre av dei rulla aldri ut på stripa. Dagens femte fly ser ut til å gå som planlagt. Så får vi sjå korleis det går med dei neste fem. Ja, VDS har 10 daglege flyavgangar.

    Vel, ha ein irrops-fri dag, folkens :)
     
  17. Bonusduk

    Bonusduk Bonus jeger

    Innlegg:
    501
    Likes mottatt:
    1,299
    Bonuspoeng:
    93
    God Tirsdag.

    Reisekontoret gjør livet vanskelig....:(

    DY 123 X 18DEC SVGBGO HS1 0800 0840
    DY 138 X 19DEC BGOSVG HS1 1800 1840

    SK var 80Eur dyrere, så det utgikk visstnok :mad:


    .
     
    drsyk, Avixlo and Eddie47 like this.
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Vi ankommer midnatt etter en kontinuerlig reise fra europa, jeg bruker lett de ekstra kronene for å ha kort vei til rommet da. Dessuten flyr vi videre tidlig på morgenen, så... Men vi har en overnatting til der ute, når vi skal hjem. Da ankommer vi tidlig og reiser sent, så da bor vi lengre ute til rimeligere pris.
     
  19. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    Flighten min fra Oslo-Bergen her på fredagen ble utsatt med en time.
    Endte opp med å endre hele reisen til mellomlanding i Køben og ankomst Bergen en time senere enn den nye rebooket turen.

    Har jeg noe å vinne på å klage inn til SAS at opprinnelige flighten min ble kansellert når jeg endret alt og ankom senere enn planlagt til Bergen?
     
  20. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,015
    Likes mottatt:
    6,514
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra LHR, og da er det vel T-0 for meg.
    Gropen utenfor Silverkris-loungen ligner endelig mer på en byggeplass enn en sandkasse, skal se at det etterhvert blir et eller annet der.

    Ha en feiende flott tirsdag, uansett om du har friends and/or family på en tilbudsdag som dette!
    _IMG_000000_000000.jpg
     
    drsyk, Kristian, Earl and 5 others like this.

Del denne siden