Happy torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 30. april 2015.

  1. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag. Da var London-tur i boks. Et døgn med øl og fotball pluss en natt courtesy of Hilton Honors på Conrad :):):):)
     
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    image.jpg G'day, ja ... her i verdens armhule Tifton GA er det glumt og fuktig. Dagen skal brukes til å la guttungen ta en test på et college. Selv skal jeg prøve å spore opp noen som kan svare fornuftig på noen spørsmål. Hjem i kveld.

    Hilton Garden Inn er som Hilton Garden Inn flest, men det var livat i baren i går kveld.

    fin utsikt også......
     
    Last edited: 30. april 2015
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    he-he, det er mange som har kommet med lignende forespørsler og det er nok dessverre lettere sagt enn gjort. Den letteste måten å komme ombord på er nok når vi er inne til kai/verft omtrent hvert femte år. Sist vi var inne, i 2011, lå vi nesten hele sommeren i Hirtshals i Danmark og da var det nok mange hundre på besøk ombord i løpet av den perioden. Ellers er det nok lettest å få sett oss fra litt avstand, som f.eks. den aller nyeste riggen vår som nå ligger i en fjord rett utenfor Stavanger.
     
    stalek liker dette
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Da må jo Mercedes være å regne for privat biz jet da vil jeg med stor sannsynlighet påstå.
     
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Kommer ann på Mercedes'en.. Om det er nye S-klasse Maybach kan jeg driste meg til å være enig.
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Leide B-klasse i Spania. Tror gyngehest er en bedre sammenligning. ;)

    Dessuten finnes det så klart bare en bil - min bil. Den er hvit.

    [​IMG]
    Er ikke like rask som man kan lures til å tro, men stiv som ei fjøl og pen som... ehm... pen!

    God dag fra Nationaltheatret. Nå er det øl på agendaen!

    God kveld
     
    Jørgen and KristianSk like this.
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo! Avslutter på kontoret nå og setter kursen straks hjemover i min nye bil! Veldig lykkelig etter å ha fått utlevert bilen etter fire måneders venting. Alt dette pratet om Bimmere, drosjer (Mercedes) og Audier er jo bare helt på tur. Det er Skoda som gjelder! :pSuper bil for en billig penge. Sikkert ikke mange jeg klarer å overbevise her, men veldig bra biler!
    Nuvel. 1. mai går vel med til å pakke for lørdag morgen setter jeg snuten vestover mot Chicago og Microsoftkonferanse. Skal reise med BA i Club og er førstereisegutt på business, så det blir det nok et reisebrev av... Gleder meg til Joe's limoservice i Chicago som anbefalt av @tommy777.

    Ønsker uansett alle en fabelaktig langhelg.
     
  8. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    To timer i trehvitthælvete! Sitter på CPH og lurer på om jeg skal tilby meg å male eller rett og slett slappe av med litt "skolemat" fra den ekstravagante menyen her.....
     
  9. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Benytter kvelden til å børste støv av morgendagens paroler..

    "Nei til flere enn 2 hjul på kofferten"
    "Rødbeter er ikke digg"
    "Solidaritet med de som må reise SAS Plus"

    Det er 1. Mai imorgen, kamerater!
     
    vegardg, Fnate, OttoL and 2 others like this.
  10. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Regnet med at det er like strengt som vi forestiller oss, men takk for bryet med svaret! ;)
     
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke noe bryderi i det hele tatt! Jeg skjønner veldig godt at folk blir nysgjerrige og da er det ekstra hyggelig når vi en sjelden gang kan invitere "vanlige" folk ombord. Samboeren min kom på besøk når vi lå i Hirtshals i 2011 og hun fikk ett helt annet innblikk i livet ombord enn de som aldri har besøkt en rigg. Og med hennes høydeskrekk så ble det ett ekstra spennende besøk for hennes del i alle fall! :)
     
    stalek liker dette
  12. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    Glemte iPad'en i seteryggen på flighten mellom OSL-BGO i dag :oops:
    Kabinpersonalet på SK hadde heldigvis funnet og tatt vare på den. *Tommel opp*
     
    Travellingalf, Fnate and Larata like this.
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ja for alle vet jo at hvite biler kjører så fort......................................................................
     
    Fnate liker dette

Del denne siden