Har bestilt et opphold med 10,9 % Trump. Hadde behov for å korte ned oppholdet fra 5 til 3 dager. Gjorde dette i Hotels.com appen. Tror dere jeg da får trump for oppholdet, eller bør jeg avbestille og bestille på ny (med lavere trumf-sats). Bookingnummeret, som er bekreftet på Viatrumf, er det samme, selv om oppholdet er justert.
Jeg gjorde nesten det samme i høst en gang, og fikk Trumf for oppholdet. Hadde bestilt to rom, men det ene måtte avbestilles da vedkommende ikke rakk flyet. Gjorde endringen på nettsiden, etter innlogging via ViaTrumf. Om det fungerer etter å ha gjort det i appen, vet jeg dessverre ikke.
De skriver på ViaTrump (nytt navn nå, da) at du mister alle poeng hvis du gjør endring i bestillingen utenfra i etterkant. Andre svar du har fått her kan tyde på at dette ikke praktiseres, men du risikerer det i alle fall. Jeg ville ha kansellert og bestilt på nytt, I motsatt rekkefølge
Jeg tror det blir ny runde med Flash Sale i morgen og på mandag...i hvert fall fant jeg denne på trumf.no: