Hotels.com - Flash sale

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av geddi, 31. mars 2024.

1. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,321
    Bonuspoeng:
    293
    Gjelder frem til midnatt mellom 21 og 22 april.

2. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,855
    Bonuspoeng:
    113
    Nytt flash sale på hotels.com på Trumf netthandel.
    Fra trumf.no:
    I kun 48 timer kan du sikre deg opptil 10,9 % Trumf-bonus når du bestiller hotellopphold hos Hotels.com gjennom Trumf Netthandel. Kampanjen åpner 4. mai klokken 00:00 og varer til og med 5. mai kl 23:59 — Sørg for å få med deg denne bonusmuligheten!

3. zerocool

zerocool Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Mottar AMEX kortet om 1 uke. Når kommer neste Flash sale tror dere?

4. Skyline

Skyline Medlem

Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    18
    Vanligvis bestiller jeg hotellopphold med hotels.com via Trumfnetthandel.

Tidligere i år kjørte Hotels by SAS dobbelpoeng-kampanje på hoteller som jeg ønsket å prøve. Jeg er klar over at det er hotels.com som står bak her også, og at det kan ta flere uker før man får poeng. Nå har det vel gått ca. 10 uker siden utsjekk og fortsatt ingen poeng. Er dette vanlig?

5. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    7,827
    Bonuspoeng:
    183
    Hotels.com bruker fort opp mot 6 måneder fra overnattingen er gjennomført til Trumfen er på konto. Jeg antar du kan forvente det samme.

6. fly4fun

fly4fun Senior Medlem

Likes mottatt:
    377
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har erfaring av hva som skjer med Hotels.com Trumfbonus dersom man benytter seg av deres prismatch system for medlemmer?
    Fant samme overnatting en 1400 nok billigere, men jeg vil helst ikke risikere å gå glipp av 500 nok i bonus

7. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,370
    Bonuspoeng:
    183
    Første instinkt er at man ikke får trumf i det hele tatt. Men jeg har ikke prøvd, og heller ikke turt heller :cool:

fly4fun liker dette
  8. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,000
    Bonuspoeng:
    113
    Vil du heller ha 500 nok i bonus enn 1400 nok i rabatt? Det blir dyre poeng.

Kaffen liker dette
  9. fly4fun

fly4fun Senior Medlem

Likes mottatt:
    377
    Bonuspoeng:
    63
    Tja, hva koster deg å anskaffe cirka 3400 eurobonus poeng?

10. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,370
    Bonuspoeng:
    183
    3400 EB=
    800 SEK (kjøpes i bolker på 1000EB)
    250 trumf

11. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,000
    Bonuspoeng:
    113
    Dersom du betaler 1400 NOK for 3400 EB så betaler du 41øre per poeng. Jeg vil si alt over 10øre per poeng er dyrt.

12. fly4fun

fly4fun Senior Medlem

Likes mottatt:
    377
    Bonuspoeng:
    63
    Igjen, kommer litt an på hva det koster deg å samle disse.
    Tenker pris per poeng kan jeg være enig med deg.
    Men så koster samme mengde med poeng rundt 700 nok kjøpt hos SAS som ekstra poeng.
    Og hakke verre dersom man skal fly, da får du definitivt ikke 3500 poeng for mindre enn 1400 nok får du vel?

13. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,709
    Bonuspoeng:
    293
    Skal du fly får du en flytur på kjøpet. Det er en ganske vesentlig del av det å kjøpe en flybillett.

Så tilbake til spørsmålet. Jeg ville kjørt prismatch. Har du flaks får du trumf allikevel, hvis ikke har du spart penger.

Kunne bedt deg om å rapportere her hva erfaringen din blir, men siden det er snakk om hotels.com så ser du sikkert ikke noe til trumfen før om et år eller noe sånt ;)

Last edited: 09. mai 2025
    btm liker dette
  14. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis du skal regne på kostnaden av å kjøpe poenget, så er det lurt å se hva forskjellen mellom billigste alternativ å booke hotellet uten å få poeng opp imot å og booke hotellet med poeng. Summen i mellom billigste alternativ og det du betaler for hotellet med Trumf poeng er den reele kostnaden for poengene.

Hvis kostnaden på hotel rommet er 1400 kroner med Trumf og 1200 uten Trumf på billigste booking side, så er det 200 kroner for ca 145 Trumf poeng. Så er det opp til jegeren om prisen på byttet er verd bookingen.

15. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,000
    Bonuspoeng:
    113
    Han skriver at differansen er 1400.

Last edited: 09. mai 2025
  16. zerocool

zerocool Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Dersom jeg bruker trumfnetthandel, og bestille hotell via hotels.com... har det noe å si om jeg logger meg på hotels.com og fullføre bestilling? Får jeg full pott?

Vi tenkte å bestille 3 forskjellige hoteller... når jeg er ferdig med den første, bør jeg lukke nettleser og starte alt på nytt eller fortsetter jeg som vanlig?

17. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,370
    Bonuspoeng:
    183
    Du går først inn på Trumfnetthandel og klikker deg inn på Hotels.com. Når du er inne på Hotels kan du logge inn med egen konto, men du må fullføre kjøpet ditt innen rimelig tid og i samme fane/økt som du klikket deg inn via Trumfnetthandel. Ellers mister du trumf.
    Du kan ikke gå direkte inn på Hotels senere på dagen og fullføre en bestilling. Da er det stor fare for å miste trumf

18. zerocool

zerocool Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Innen rimelig tid? Så med andre ord så må jeg gjøre 3 forskjellige kjøp etter hverandre under samme økt?

19. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,000
    Bonuspoeng:
    113
    Nei. Du kan gjøre et kjøp per økt.

20. zerocool

zerocool Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Ok, så når jeg er ferdig med første kjøp, så bør jeg lukke igjen nettleser og så starter prosessen på nytt 2 ganger til?

Del denne siden