Jeg har booket min tur til Australien med CPH LHR SK C LHR BKK TG F BKK SYD TG F BNE BKK TG C BKK LHR TG F LHR CPH SK C Som jeg ser det har jeg denne mulighed for at opleve LH First class, men er det det værd? CPH FRA SK C FRA SHA LH F SHA SYD CA C BNE PEK CA C PEK CPH SK C Jeg kommer altså til at gå fra 3 segmenter i F til 1. Og 2 segmenter med Air China som ikke ser fantastisk ud. Dog vil jeg få prøvet SAS nye long haul business class. Hvad ville i vælge?
Jeg hadde ikke byttet ut tre segmenter med F hos Thai for én hos Luftie. Men det er meg ... At Air China ikke akkurat er kjent for kvalitet veier også inn.
At LH F er fantastisk er det ingen tvil om, men Thai leverer også et veldig bra produkt! Jeg hadde holdt fast i ruten du har nå, og så prioritert LH en annen gang
Tak for Jeres svar. Ville det gøre forskel om man vidste at der ikke kommer flere CT muligheder i fremtiden (er flyttet fra Sverige til Danmark = kreditkort uland) - så dette er nok eneste chance....
Spørsmålet her er da hvor viktig er egentlig Australia? Er det målet med reisen ville jeg ikke valgt den nye routing. Kan du få LH F + NZ C så greit nok, men ellers ville jeg hold på TG.
Fair pointe, Australien er målet og vi har hoteller og domestic fly booket. God ide med NZ, den havde jeg ikke tænkt på. Men de er meget svære at få fat på ikke?
No-brainer å ikke bytte. Air China er ikke bra, og transit i Shanghai...tja.. 3xTG F er det som gjelder til Australia, tror de fleste BM her på forumet er enig i det.
Ja det giver mening. Nu prøvede jeg at bestille mad via Thai Book the cook men får en fejl ("Error communicating with the web service"). Og nu ser jeg på andre fora rygter om at man ikke kan få det med award billet fra partner airlines... Er det korrekt??
@kosvines bookede du maden online eller ringede du dem? @Wolfie Det er ikke tilladt - det vil give 2 transitzoner (far east asia & south east asia)
Online. Gjorde det i januar. Flighten var 4. februar. Har retur om ca. 2 uker. Jeg skal gå inn senere og prøve å booke mat.