Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Devaluering av trumf til Eurobonus. Pleier som regel å overføre når det er kampanjer jeg også, men nå ble fristelsen for stor.
    Det er barnevakt som er vanskelig her i gården. Drar inn to CT og satser på å få fruen opp på platinum i år. Når ingen av oss drar inn poeng via jobb så burde jeg vel aller helst ha klart å holde meg til kampanjene. Med et par familiereiser med i året intra Europa, og en sjelden gang IC, så blir det ikke rare opptjeningen på flyreiser. Ca 80 000 på Amex, og jeg som flyr in EBG på ferieturene og MR, og diverse DN, fjordkraft osv så klarer vi å skrape sammen nok til 2x2 turer i F med CT(USA/ASIA), men det er vel maks det vi kan tyne det til tror jeg. Da er også sjangsen stor for at jeg muligens mangler litt å må kjøpe litt poeng, så det er ikke akkurat overflod av poeng selv om trumf er en gave sendt fra oven:p
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,958
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, det er 300 poeng per 500 kr du overfører.
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    300 poeng per 500kr ;)
     
  4. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    300poeng /500trumf = 0,6 per trumf.
    Hadde vært nice med 300 ekstra per 500poeng da.
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Kan jo selvfølgelig skje, men foreløpig holder jeg hodet kaldt.
    Er alltid hyggelig å få inn 7x300 ekstrapoeng. Så får vi bare håpe det blir gitt en varsel før det eventuelt skjer..
     
  6. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Ah. Jaja, når noe virker for godt til være sant er det som regel akkurat det...
     
    Fredrik81 liker dette
  7. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Neppe... I beste fall ein fotnote nederst i eit nyhetsbrev om at T&C er oppdatert frå "i morgon tidleg".

    Eg vaknar gjennomsvett i alle fall ei natt i veka etter å ha drøymt om "enhancement" til trumf:eb 1:1.
     
    Fredrik81, Are and lMartin like this.
  8. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Sia Stayhard er ganske tett knytt til Viatrumf tek eg opp dette spørsmålet her.
    Er det nokon andre som ved eit uhell må ha kryssa av på at Stayhard kan sende sms? Har de isofall lukkast med å bli avmeld denne tenesten? I sms'en står det at vi skal sende avmeld til 2140, dette har eg gjort fleire gongar og får melding tilbake at dei er leie for at eg har meldt meg av. Likevel sender dei meg meldingar både i tide og utide.

    Har sendt e-post.
     
  9. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Var det ikke noe med at man alltid skal kunne svare stop (eller var det stopp)...?
     
  10. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Nå er jeg virkelig positiv overrasket overført for første gang fra trumf til eurbonus igår og nå er poengene allerede på plass. Tok mye kortere enn overføring fra viatrumf og til trumf som tok 3mnd +
     
    Fredrik81 liker dette
  11. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Går som regel veldig raskt, før tok det noen dager, men nå går det som regel et døgn maks og ofte bare noen timer.
     
  12. Fomp

    Fomp FNG

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    41
    Bonuspoeng:
    18
    Av kanskje totalt 10 kjøp nå før jul er kun ett registrert hos viatrumf. Kjøpene ble gjort 1/12, og det burde nå ha kommet inn på kontoen. Andre som har registrert at det mangler endel poeng etter årets julehandel? Fryktelig irriterende merker jeg:)
     
  13. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,

    Kan jeg tjene trumf kroner på kjøp av restplasser og pakkereiser på Expedia?

    Er det noe jeg bør være obs på i og med at hotell, fly og hotell+fly har ulik prosentsats?
     
  14. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Svaret på det første er ja..

    Ellers så bør du i hvert fall i alle tilfeller søke opp og finne alt du har tenkt å kjøpe først. Deretter lukke expedia og gå inn via Viatrumf-siden, og booke og betale raskt. Bruker du tid før du får booket, eller driver med krumspring frem og tilbake, så er det ikke sikkert kjøpet blir registrert hos Viatrumf og du må bruke måneder på dialog med kundeservice for å få det du skal ha.. :( Viatrumfkronene kommer nok til slutt da også, men veldig greit å spare seg for all mailinga med kundeservice om man kan! ;)
     
    Fredrik81, hifiman and Thomas123 like this.
  15. knutfin

    knutfin Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    20% hos Stay Hard frem til 15. januar. Selvfølgelig tre dager etter jeg har kjøpt en jakke derfra. Vurderer nesten å benytte meg av angrefristen og kjøpe på nytt.
     
    Fredrik81 liker dette
  16. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Det hadde jeg gjort. For en tid tilbake fyllte jeg opp en handlekurv med klær og bestilte. Tre dager senere skulle jeg lete opp tracking og så at hele nettbutikken var på 50% salg. Lagde meg en identisk handlekurv, bestilte alt med rabatt og returnerte den forsendelsen til fullpris
     
    knutfin and Fredrik81 like this.
  17. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Her er det vel også mulig å kontakte sjappa og høre om en refusjon eller liknende.
    Ganske tåpelig å lage masse ekstraarbeid om det enkelt kan unngås.
     
  18. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Nå står plutselig alt på Min Konto som "bekreftet" (eller "under behandling"), og ingenting som "overført til Trumf". Det er dermed helt umulig for meg å vite hva som faktisk er overført.. Noen flere som har det sånn?
     
  19. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,560
    Likes mottatt:
    4,288
    Bonuspoeng:
    113
    yup, samme her.....
     
  20. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Samme her. Men jeg dobbeltsjekker alltid på trumf.no og kjøpshistorikken at de faktisk er kommet inn på trumf kontoen :)
     

Del denne siden