Poeng med SQ eller Thai

Tråd i 'Bonushjelp' startet av jtmath, 28. febr 2017.

  1. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    709
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg skal booke 2 flybilletter på eco til Bkk i november-17 og ser at SQ de kjører noen bra priser nå. Så det jeg lurer på hvor mange poeng vil jeg få vis jeg booker 10%-50%-100% ??
    Og hvor mange poeng vil jeg få vis jeg flyr med Thai? Regner med at SIN vil gi mest poeng?
    Eller hva sier dere eller anbefaler,jeg vil ha mest poeng i Eco uten og betale for mye :)
     
    Last edited: 28. febr 2017
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,675
    Likes mottatt:
    10,175
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg antar at det er EuroBonus-poeng du er ute etter? Uansett så avhenger antall poeng du vil opptjene av bookingklasse.

    Her finner du tabellen for Thai:
    https://www.sas.no/Templates/FlexiblePage.aspx?id=216851
    Og her er for SQ:
    https://www.sas.no/Templates/FlexiblePage.aspx?id=216845

    Legg spesielt merke til at de billigste økonomi-billettene gir svært få eller i verste fall ingen EB-poeng.
     
  3. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    709
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Ja sorry det glemte jeg,det er eurobonus poeng jeg er på jakt etter ja :) Vis jeg bestiller en billett med SQ med 50% så ser det ut som at jeg for 18 tusen poeng,og bare 10 tusen med Thai som jeg kan forstå..
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,675
    Likes mottatt:
    10,175
    Bonuspoeng:
    293
    Gjorde ett kjapt søk hos SQ for november nå og Economy Super Saver bookes i K, som bare gir 10% hos EB. Economy Saver som koster noen hundringser mer bookes i N, som gir 50%.
     
  5. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    709
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Ja det var vel den jeg så,for 18 tusen poeng ca for en sån reise er vel ikke så galt det vel?
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,675
    Likes mottatt:
    10,175
    Bonuspoeng:
    293
    18 000? Det får jeg ikke helt til å stemme. Viss du f.eks. reiser fra Oslo, via Stockholm, Moskva og Singapore til Bangkok så blir det drøye 14 000 miles tur/retur. Og 50% av det skulle bli ca 7000 poeng.
     
  7. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    709
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg brukte Milecalc,og la inn osl-cph-sin-bkk. Så jeg har nok tolket det litt feil ja,blir det da 7000 poeng pr vei? for jeg mente jeg fikk 5600 poeng en gang bkk-osl med Thai..
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,675
    Likes mottatt:
    10,175
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, det er nok 7000 poeng (sånn omtrent) tur/retur i klasse N via Moskva med SQ. Reiser du via CPH blir det litt lengre og mer poeng, men ikke mer enn noen få hundre.
     
  9. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    709
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Ok så lite poeng :( For da eller bruke mine poeng jeg har hos Emirates og betale mellomlegg med disse :) Ellers takk for hjelpen så langt :)
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden