I mai 2018 kom dagen då eg ikkje lenger klarte å stå imot LA sitt strålande tilbod på einvegsbillettar mellom Auckland og Tokyo. "Bestill langt fram i tid, då fins der mykje plass i kalendaren" var eit av argumenta som eg nytta ovanfor meg sjølv. Litt meir om dette finn de
her. Ruta eg enda opp med vart denne:
Den observante lesar vil sjå at det truleg er behov for posisjoneringsflygingar. Før eg trykka igjennom denne reisa forsikra eg meg om at det fans ledige bonusbillettar med SAS til HKG og retur frå NRT. For å kome meg heilt fram til AKL enda eg opp bak i bussen til Qantas via SYD, segmentet frå SYD til AKL operert av LA.
Den endå meir observante lesar vil sjå at eg har fem dagar i Santiago. Dette konkluderte eg sjølvsagt med at vart i meste laget. Turen går difor til Iguazu Falls, som ein vel då kan kalle destinasjonen. Først LA C til Buenos Aires. Når eg først er i Argentina so nyttar eg høve til å teste den argentinske Kjos-ekspressen før Aerolinas Argentinas tek meg tilbake til EZE. Deretter følgjer eg reiseruta over heilt fram til NRT før SK tek meg heim til Norge og WF tek meg heilt heim til Sogn og Fjordane.
No står altså dagen føre og turen startar i morgon med WF145 frå SOG kl 09.30.
Turen kunne ha fått ein uheldig start allereie rundt lunchtider i dag. Bonusbillettar er ganske greie å endre i SAS-appen ved innsjekk og eg fann ut at eg skulle auke marginen i CPH noko i forhold til dei tre kvartera eg hadde. Godt fornøgd med ledige billettar kl 17.15 hoppa eg på desse og flytta meg vekk frå det tildelte 1B-setet. Overraskinga var stor då eg under eit møte litt seinare på dagen fekk tilsendt gateinformasjon frå SAS Turi. Heldigvis fekk eg først endra flighten til kl 10.00 i morgon og no seinare endra til SK1471 kl 15.10. Om eg har bestilt alle andre flightar i rett rekkefølge får eg prøve å kvalitetssikre i løpet av kvelden.
Planane er foreløpig få, men reiseruta vert denne:
View attachment 46328
Eg satsar på å halde liv i eit live-reisebrev. 20 flyturar og 47.000 miles på 16 dagar, tida vil vise om dette er ein god plan.
Vis alt...