Yezz, mangler bare poeng for SIN-CPH så er Diamanten i boks! Og i løpet av mars er aller først CT på plass med nok poeng til aller første runde i F. Ser det er gode muligheter med NH for tiden så snuser på det. Ditt reisebrev fra TG F så jo rimelig lekkert ut så har lyst til å prøve det også.
Ja i løpet av mine 3 år på IF har jeg klatret fra en brutal tur i Air India economy, via SAS plus og C til foreløpig høydare med SQ C i a380. Nå venter snart CT og reiser på øverste hylle og bonusfeberen vokser ut av kontroll Uten dette forumet hadde jeg vel fortsatt rota rundt bak i bussen!
Supert reisebrev @Flyvende_mare Fløy selv ECO før jeg begynte å bli aktiv på dette forumet en tid tilbake. Gikk fra Eco til Plus til C med SQ og nå First class - livet er herlig!!
TG F er en egen klasse. Jeg liker dem svært godt, DP(vet det finnes bedre der ute), navn skilt ved ankomst, rett i racebilen, tar håndbagasjen din, bypass superfast track immigration , SPA, ny F lounge på BKK Må har prøve LH F engang i livet, så er det ANA på tur.
Air India eco Reisebrev fra den turen? Her selv noe eco jeg ikke tørr å offentliggjøre til jeg snublet på IF. Nå betaler jeg for C, jobber gladelig ekstra for å ha budsjettet på plass(kona mener jeg får jobbe mer for at hun skal dra nytte av godene, har du hørt), men F på poeng, er så vanskelig å bestiller C billetter med CT, når det finnes F der ute. IF er så mangt, men jeg ble virkelig smittet av den reisebasillen, inklusive faste inventaret mitt, og 2 stk rumpetroll
Det ligger faktisk her! Kjekt å ha noe å se tilbake på for litt perspektiv! Var dog moro å prøve AI C den ene veien selv om de er i et helt annet univers enn SQ C osv. India var også en ganske spennende destinasjon som jeg gjerne drar tilbake til.
TG F er bra på bakken, men i luften er de flere hestehoder bak for eksempel SQ og LH. Det kan blant annet nevnes for mange seter i kabinen og langt fra den peneste kabinen.. Mat og drikke (spesielt vin) er også TG et stykke bak i mine øyne. Jeg opplevde ingen ny F-lounge på bakken i BKK nylig, sikker på at du ikke mener ny C-lounge?
Av min 4 av 4 F legs var det hit og ikke miss, men var min første jomfru tur, det er helt klart jeg får annet perspektiv med litt LH F og SQ på CV`n. Det kan stemme, ny C-lounge og ikke F, fakta check: Royal Orchid Lounge Prestige...Du har rett.
Tja, flere hestehoder er vel å ta litt i. Har hatt ca 25 legs med TG F og 10 legs med LH F. Synes TG 380 holder bra standard såfremt kabinen ikke er helt full. 747 meget variabel. Når LH kabinen er full, mangler noen ganger den tyske presisjonen. Når det er sagt, holder jeg en knapp på LH F 747 m/FCT.