Jomfrutur med SQ C til kenguruenes rike

Tråd i 'Reisebrev' startet av Flyvende_mare, 25. febr 2020.

  1. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    For 20k lander vel EBG/D i fanget snart?:)
     
    ArthurDent liker dette
  2. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    Yezz, mangler bare poeng for SIN-CPH så er Diamanten i boks! :D Og i løpet av mars er aller først CT på plass med nok poeng til aller første runde i F. Ser det er gode muligheter med NH for tiden så snuser på det. Ditt reisebrev fra TG F så jo rimelig lekkert ut så har lyst til å prøve det også.
     
    ArthurDent, Eddie47 and drsyk like this.
  3. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    Ja i løpet av mine 3 år på IF har jeg klatret fra en brutal tur i Air India economy, via SAS plus og C til foreløpig høydare med SQ C i a380. Nå venter snart CT og reiser på øverste hylle og bonusfeberen vokser ut av kontroll :D Uten dette forumet hadde jeg vel fortsatt rota rundt bak i bussen!
     
  4. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Supert reisebrev @Flyvende_mare :D Fløy selv ECO før jeg begynte å bli aktiv på dette forumet en tid tilbake. Gikk fra Eco til Plus til C med SQ og nå First class - livet er herlig!! :D
     
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    TG F er en egen klasse. Jeg liker dem svært godt, DP(vet det finnes bedre der ute), navn skilt ved ankomst, rett i racebilen, tar håndbagasjen din, bypass superfast track immigration , SPA, ny F lounge på BKK:) Må har prøve LH F engang i livet, så er det ANA på tur.
     
    ArthurDent and Flyvende_mare like this.
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Air India eco:eek: Reisebrev fra den turen? Her selv noe eco jeg ikke tørr å offentliggjøre til jeg snublet på IF. Nå betaler jeg for C, jobber gladelig ekstra for å ha budsjettet på plass(kona mener jeg får jobbe mer for at hun skal dra nytte av godene, har du hørt), men F på poeng, er så vanskelig å bestiller C billetter med CT, når det finnes F der ute.

    IF er så mangt, men jeg ble virkelig smittet av den reisebasillen, inklusive faste inventaret mitt, og 2 stk rumpetroll :D
     
    ArthurDent and Sunnfjordingen like this.
  7. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    Det ligger faktisk her! Kjekt å ha noe å se tilbake på for litt perspektiv! :rolleyes: Var dog moro å prøve AI C den ene veien selv om de er i et helt annet univers enn SQ C osv. India var også en ganske spennende destinasjon som jeg gjerne drar tilbake til.
     
    drsyk, ArthurDent and Xflipper like this.
  8. cothom

    cothom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    519
    Bonuspoeng:
    93
    TG F er bra på bakken, men i luften er de flere hestehoder bak for eksempel SQ og LH. Det kan blant annet nevnes for mange seter i kabinen og langt fra den peneste kabinen.. Mat og drikke (spesielt vin) er også TG et stykke bak i mine øyne.

    Jeg opplevde ingen ny F-lounge på bakken i BKK nylig, sikker på at du ikke mener ny C-lounge?
     
    drsyk and ArthurDent like this.
  9. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Av min 4 av 4 F legs var det hit og ikke miss, men var min første jomfru tur, det er helt klart jeg får annet perspektiv med litt LH F og SQ på CV`n. Det kan stemme, ny C-lounge og ikke F, fakta check:
    Royal Orchid Lounge Prestige...Du har rett.:)
     
    cothom liker dette
  10. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Tja, flere hestehoder er vel å ta litt i. Har hatt ca 25 legs med TG F og 10 legs med LH F. Synes TG 380 holder bra standard såfremt kabinen ikke er helt full. 747 meget variabel. Når LH kabinen er full, mangler noen ganger den tyske presisjonen.

    Når det er sagt, holder jeg en knapp på LH F 747 m/FCT.
     
    drsyk and Spielhaug like this.

Del denne siden