Neida! Tuller! Vi er ikke så veldig litterære av oss, så Juels Verne ligger vi på hyllen.... Og koser oss heller med Donald: Og skal jeg være ærlig... Tror jeg det er kjekkest på Tur med Onkel Skrue... For turen bærer litt preg av Onkel Skrue.. I den forstand, at vi har betalt veldig lite, for veldig mye! Turen er som følger: 11 April BGO - CPH SK Plus, med nye GT håper vi... CPH - FRA SK Plus, Med enda mer ny GT, håper vi.... Kvelden tilbringes i frankfurts gater, med noe god mat tenker jeg.. (Tips mottas) Natten tilbringes på Jumeirah Frankfurt. 12 April FRA - EWR LH F, Sete 1A og 1K, med foreløbig tom kabin.. First Class Terminal skal også få kjørt seg.. Tenker vi drar opp i 10 tiden, flyet går kl 13.20.. Det bør vell holde? NYC inntas med bradur, og hotell for natten er booket i Queens, da vi får kort vei til JFK. Ellers er kvelden lagt opp med 2 stk shows på Comedy Cellar, (blir aldri lei det stedet) samt middag på Minettas Tavern rett over gaten... 13 April JFK - ICN OZ F Suites.. 14 timer, hvor jeg antar man er sliten og jet laged.. løses med Alkohol... Seoul inntas med lavmælt storm, og to uthvilte sjeler inntar byen for litt Soju, K-pop, K-BBQ og "All things K" Her mottas tips på hva og hvor! 17 April IZN - FRA OZ F Suites FRA - HAM LH C Her får vi en overnatting og kanskje en enkel middag på kvelden i Hamburg.. 18 April HAM - CPH SK Plus.. CPH - BGO SK Plus Hjemlengelsen bringer vell en Polarrulle til bordet.. 6 timer i København tilbringes i sentrum, mest sannsynlig på CPH Streetfood, eller Nyhavn(ikke for maten) om været er bra... Samt treffe kompisen fra mitt forrige reisebrev fra LA/LV.. Heng med! C
Jumeirah Frankfurt er bra. Fin beliggenhet. Kanonesteppel er en typisk FRA restaurant. Serverer Schäufelchen mit Sauerkraut med tilhørende eplevin. Da er dere "primet" for en lang flytur. God tur.
Dette er jo veldig interresant, trodde ikke dette var lov iht. CT-reglene. Mente på at man måtte "snu" og reise i retur.. Men uansett, veldig kult! Har kikket litt nå og det er faktisk ledige seter i påsken med Lufthansa F i A340-600 mellom MUC og EWR, JFK-LAX med United 757-200 i biz, LAX-ICN i Asiana F og A380, deretter ICN-FRA med samme maskin i F. Hadde blitt en fantastisk, om enn sprø, tur med en hel masse forskjellige maskiner!
Ja, man må ikke fly via samme transfersone begge veier.. her dropper jeg bare transfer-sone hjem igjen.. C
Da var første etappe unnagjort, og jeg tenker vi bruker ikke så mye tid på det.. SAS plus er seg selv likt.. ekstremt varierende, men man kommer fra.. BGO-CPH Purser som ifølge reisefølget virket som han ønsket å gå av med pensjon snarest.. sur og bitter, følte meg neste til bry når jeg ba om en Øl og en Ringi.. Fikk øl.. Den nye Chipsen var god, men Jæææævlig salt... På CPH kom vi inn på B og dro fra B, så prøvde ut Aviator Lounge, hadde 1 gratis, så fruen ble betalt inn, 125, grei lounge, fikk nedpå øl og Kaffe Baileys, og så dro vi videre.. CPH-FRA Her møtte vi andre enden av skalaen, fantastisk service, fra blide svensker.. slik det skal være.. Meget bra oppgradering av GT.. Deilig Kurrant mat.. Nydelig flyvær! Skål fra oven.. I morgen blir det FCT og FC til NYC.. Får se om eg får sovet noe i natt.. giret nå! Heng med! C