Da er det på tide med en ny runde øl&flybonus. Det er jo jul så, da må det nødvendigvis bli juleøl* Tenker oppmøte Asylet kl 18.00 slik tidligere events har fungert. For de som ikke kjenner konseptet, vi møtes for å prate om alt mulig rart med hovedvekt på flybonus. I tillegg drikker vi juleøl*. Hvem er med? Post gjerne navnet i tråden så vi får en headcount. 1. @Are 2. @Adrian E 3. @Upsaker (kommer seint) 4. @haakonks 5. @Berlioz Hvem er kanskje med? 1. @ValdresBjarne 2. @holmen 3. @ccurrahee 4. @jonss 5. @kaijoar 6. @veeegard 7. @Icarus 8. @phithor *Juleøl er frivillig, alkoholfritt er helt ok.
No har eg ikkje vore med lenge her på forumet, men dette kan faktisk passe for ein som har møte i Landbrukets hus denne dagen og som kan ta buss heimatt til Valdres. Eg er kanskje med, men eg kjem sikkert før og må ta buss kl 19... Kanskje litt feil å ta med eige joleøl på asylet...
Jeg er på kanskje-lista. Lander på OSL onsdag morgen etter nattflight fra MIA, og har møter med jobben i Oslo hele dagen. Spørs om jeg er levende på kvelden
Midt i årets CT tur! Jeg er i Manila da. Hvis det blir dårlig med oppmøte så er det fortsatt ledige bonusbilletter med Eva i business fra London til Manila via Taipei.
Som nykommer og grønnskolling her inne hadde det vært moro, men enn så lenge jobber jeg kvelder hele uka så det går dessverre ikke.
Jeg har ventet på bekreftelser på at jeg kan si absolutt ja heller enn å si tentativt ja (venter på et endelig bekreftet tidspunkt for en jobb-og-øl-kveld med tilreisende kolleger), men for å ikke være helt stille kan jeg si tentativt, men nesten helt sikkert ja. Det er mye, mye mer sannsynlig at jobb-kvelden blir torsdag eller fredag enn at det blir onsdag. Edit: det skal forøvrig nevnes at jeg ikke svarte i pollen på den andre tråden, så er ikke en av de 15 feilene.