Air China flyr to avganger i uken mellom IAH og PTY med 777-300. Kan til og med booke førsteklasse. Bare synd at den ikke klaffer særlig bra med LH mellom IAH og FRA...
Før demonteringen kan starte bør det være godt landingsforhold først. Hvis ikke, kan det hende at det er behov for bergingsarbeid først.
Snadder-info for planlegging av Business Class flyvninger i Sørøst-Asia og omegn: https://mainlymiles.com/2018/06/07/...l-asia-pacific-flights-part-1-business-class/ Det kommer oppfølger for First Class. Mainly Miles har bra oversikt på SQ. Se også: https://insideflyer.no/forums/beste-business-class
Turkish flyr ofte med B777 og A330 mellom IST og ADB (Izmir). Testet denne for noen uker siden og bordingprosessen tok nesten lenger tid enn selve flighten Fikk testet *A upgrade for 10000p og det funket fint!
LATAM Chile Frankfurt – Madrid i Business (Z) fra 1650 NOK retur med B789. Skyscanner link Google Flights link LA704 SCL1955 – 1250+1MAD1500+1 – 1740+1FRA 789 x147 LA705 FRA1925 – 2200MAD2355 – 0940+1SCL 789 x125 Santiago de Chile – Madrid nonstop sector remains unchanged at 9 weekly level. Kilde: https://www.frankfurtflyer.de https://travel-dealz.de/blog/lan-airlines
Del 2: First Class. https://mainlymiles.com/2018/08/08/...haul-asia-pacific-flights-part-2-first-class/ "Very similar to our Business Class article – we looked at flights operating in the Asia Pacific region (excluding India) on wide-body aircraft this time with long-haul First Class seats installed, planned for a total scheduled flight duration of up to 4 hours."
Har ikke sett i gjennom tråden for å se om denne har vært nevnt før, men swiss benytter seg inn i mellom av A333 på CPH-ZRH.
Turkish flyr 777-300ER Istanbul-Athena flere ganger i uken, og turen er ca 1t og 30min. De flyr også 777-300ER daglig til London Heathrow men den er jo på 4timer da.
Latam bruker en 787-9 på strekning FRA - MAD. Den flyr videre til Santiago de Chile, men FRA-MAD (t/r) kan kjøpes separat. Det er 2-2-2 config, og kan for tiden bookes for 183€ (1755 nok) direkte på https://www.latam.com. Har i kveld booket FRA - MAD - FRA 23.03.-24.03. Gir bare 80 BA tier points, men det er ikke ofte man kan teste et eksotisk business widebody produkt for så lite penger. https://onemileatatime.com/review-lan-business-class-787/
Det der var jo grisebillig! Håper at et reisebrev fra turen? Minner meg forøvrig om denne tråden, som beklageligvis ikke lengre blir oppdatert: https://insideflyer.no/forums/threa...ed-widebody-fly-og-internasjonal-service.823/
Fram til oktober har Lufthansa som vanlig widebody på noen ruter intra-Europa. A340-300 Frankfurt – Dublin eff 03JUL19 LH978/979 Day 3 Frankfurt – Lisbon eff 02JUL19 LH1168/1169 Day 2 A340-600 Frankfurt – Lisbon eff 01JUL19 LH1168/1169 Day 1 Frankfurt – Vienna eff 01JUL19 LH1232/1233 Day 12 Mulighet for å booke business med ordentlige seter. Setereservering i First kabinen (med J catering) er enten blokkert eller åpen for M&M Senator/HON.
Skal for tiden være mulig å booke ned i 85Euro per strekke. Har selv fingern på knappen via Frankfurt.
Som nevnt flyr BA en 777 mellom LHR og MAD. Enkelte av disse avgangene har en F kabin som stenges av. Men hvis flyet er fullt i C får da enkelte "oppgradering" til et F sete, men servicen er samme som i C. Dette kalles da FLUB. Iberia flyr også en A359 mellom LHR og MAD. Jeg skal selv ut på TP run i slutten av Mai til OPO. Flyr da OSL-LHR-MAD-OPO og på returen får jeg IB A359 Betalte 5000 NOK for disse 6 flyturene i C som gir meg 240TP og 10200 Avios.
Det er for seint , herrene reiser jo 21-23 juni til Dublin. Via FRA, det er DA de skulle sette opp disse . Det må være en misforståelse.