God morgen folkens. Jet-lag som slår hardere enn vanlig for min del, har fått gjort unna nesten 4 timer hjemmekontor allerede. Nå lysner det så fint så får prøve å vekke hunden også etterhvert å komme meg en tur i skogen. God lørdag
God morgen fra Tigerstaden! Vi fikk oss bord på Sommerro på første forsøk i ekspedisjonshallen. En nydelig tre retters ble inntatt med god drikke. Jeg var ikke sen med ta regningen til hele følget. Venter spent på om det blir full uttelling 90/100. Da snakker vi inntjening av en 10K bonusnatt Vurderte spørre Christian Ringnes ved bordet ved siden av om jeg kunne ta regningen deres med vipps i retur, men han var konstant opptatt av å oppdatere diverse SoMe kanaler om at han var på Sommerro Ha en strålende lørdag flotte forum
God morgen fra LHR. Fant jo helt tilfeldigvis en oppskrift ved siden av tappekranene, innerst i Senator Lounge, som måtte prøves, med bobler. Dette blir en strålende dag
God morgen fra hovedstaden. Lat morgen med kaffe på sengen. I dag skal vi ikke gjøre så mye tror jeg. Men, det er hyggelig å slappe av på terrassen også. Ha en herlig dag!
Såg ut som om Cathay hadde fått beskjed om at vi var på veg til andrefrokost. Medic stod klar ved heisen. Ha ein strålande fin dag alle sammen!
God morgen fra OSL. Det er først når du flyr DY, at man føler på hvor mye man savner innenriksloungen til SAS.
Hei fra godstolen! Kviknet til og skal kjøre til Skeidar en liten tur for å kjøpe 6 spisestoler med 25% DnB rabatt. Virker som Sommerro burde hete SoMerro eller noe, ut ifra alle melding om SoMe overalt Ha en flott dag dere!
Eller alt for mange frokoster har vi rota oss bort på Qantas sin gin-bar. Heldigvis har @Stuttfeiten bestilt rullestol til flyet.
Riktig god lørdag. Fredags kvelden ble tilbragt på Grand Cafe sammen med en amerikaner jeg traff på 8 Bar and Roof top terrance. Vi tok en bedre whisky og han dampet cigar. Etter noen timer ble det en 4 retters på meg og en 3 retters på han. Jeg skulle egentlig bare ta en whisky etter jobb men endte med 2330 toget hjem. Skulle egentlig betale med gavekort fra Amex men mobilen gikk tom for strøm og de hadde ikke usb c lader der og jeg var for påseilet for å huske på at jeg jo hadde USB C lader med meg i pc veska så da fikk jeg ta det på poengopptjeningskortet heller. Sånn går dagene og livet, men det er vel det som er poenget med det hele Blir gåtur i dag og en rolig lørdag. Ser på Oslo Maraton og blir svett bare av å sitte i stolen og se på
God morgen fra oppgradert minisuite på Hotel Madero, Buenos Aires. Sjekket inn i natt en gang, etter tre legg med LATAM.
Ser at det er andre som er på lounge hopping i dag på LHR Jeg er på samme runden, men på T2. Planen er å besøke alle 5 loungene på T2
Jeg observerte Mr. Ringes på sin telefon eksakt like mange ganger som meg. Kun til bilde av maten. Ellers nøt han som oss god mat & drikke. Hotellet er et veldig bra tilskudd til området. Om ikke lenge åpner ambassaden i nærheten. https://ambassaden.fredensborg.no/
Sjeldent jeg stikker innom, men det får bli en god kveld fra Berlin og jeg slenger med litt kjapp info om bonusprogram. CRJ ned hit på 1A, 1B var ledig så sent som 40 min før avgang, allikevel satt det en kar der når jeg var siste ombord. Seatblock du liksom Ellers smått skuffet over scandic, opphold nr.2 utenfor Norge hvor jeg ikke er oppgradert. Ok, om Finland heller ikke oppgraderer om noen dager så kan jeg kanskje melde om full krise