Fikk booket LH F fra MUC til Miami for lenge siden. Når det var pip åpent med awardseter i alle klasser. Jeg har akkurat parkert meg selv i sete 4C på vei fra Oslo til Frankfurt. Etter sist helgs champagnefest i Hong-Kong ble jeg litt insprert og tok med meg en Louis Roederer Brut Premier fra taxfree’n. Etter ankomst FRA blir det innsjekk hos Sheraton Frankfurt Airport Hotel. Frokost i morgen er planlagt i First Class Terminal, før jeg har en øko-flight med LH til MUC. Frokost nr 2 i en First Class Lounge og så satser vi vel på Porsche-transfer ut til sete 1A i en av LH’s A380’er. Skal gjøre et forsøk på å holde dere oppdaterte. Porser kom akkurat med hodepute til meg. Liker LH...
En slags tapas tallerken ble servert kun kort tid etter take off og det smakte bra. Et par skiver kalkunbryst, noe rå fisk og nudler, noe annet rart og dessert. Tok en øl til maten. Nå har crew gjemt seg i galley.
Ikke begynn å snakke snøscooter med kanadiere i baren. Han så veik ut, men gt kunne han drikke. MÅ ikke forsove meg til FCT i morra tidlig.
Klarte å komme meg opp i tide. Knappe 10 minutters gange fra Sheraton til FCT i vonde sko med gnagsår. Merk at jeg er innehaveren av gnagsårene, ikke skoene. Er bok en 5-6 andre gjester her også. Why? Det er jo nesten midt i natta fortsatt.
Litt skuffet over at de ikke har oppgradert boardingkortet mitt til et sånn fint ett med omslag i sølv, det gjorde de sist. Hrmpf.
Du har et poeng. Jeg slumpet til å fly med dem i biz FRA-OSL og måtte bruke ringeknappen for å tvinge dem frem fra bak gardinen for å servere meg kaffe avec.
I biz? opplevde ikke det de 3 gangene jeg føy LH C intra Europa. SAS pluss er definitivt ikke noe bedre. og velger LH C alle dager i uke hele året foran
Ble Vito fra FCT og ut til gate A18. Øko funker fint det også med ledig midtsete. Blir vel dårlig med frokost her, men tar den igjen på en lounge i München.
Et lite hopp på 45 min fra FRA til MUC er gjennomfør. Kun drikkeservering på denne flighten. Å sitte 5 rader bak gardina var ikke så fælt som jeg hadde fryktet. Ikke bussgate (sjåførservice) her heller. Jakten på en First Lounge og badeand begynner snart.
På tide å pakke ned her i loungen og se om jeg finner sjåføren min.. Må ikke glemme passet... Skal forsøke å holde dere oppdatert utover turen..
Så artig. Var i First Class Loungen ved K11, så måtte GÅ!!!! til gate. Men er nå trygt plassert i sete 1A i andre etasje på A380’n døpt Johannesburg.
Tusen takk @ccurrahee Nå har damene akkurat vært ute med kaviartralla. At en aldri lærer... Bar vodka smaker høgg, får holde meg til champagne, vin eller GT.