Bestilte en 12 dagers tur til HKG fra TRD ved siste Friends and Family salg. Får ikke til å benytte meg av denne reisen. I stede for å avbestille prøver jeg lykken her. Reisen er for to personer i SAS Plus fra TRD. Kjøpsprisen for reisen under salget er 12616 for to pax. Ruten er som følger: Utreise: to 21 sep 2017 06:30 - 07:40 Trondheim, Vaernes - Stockholm, Arlanda (Terminal 5) SK2472 Flys av: Cityjet | Flytype: Canadair Regional Jet 900 Pristype: SAS VIP Plus | Sete: 1C, 1A | Bagasje: 2 stk/pers Mellomlanding i: Arlanda 7h 20m 15:00 - 07:20 Stockholm, Arlanda (Terminal 5) - Hongkong, Hong Kong International (Terminal 1) SK963 Flys av: Scandinavian Airlines | Flytype: Airbus Industrie A330-300 Pristype: SAS VIP Plus | Sete: 27B, 27A | Bagasje: 2 stk/pers Hjemreise: ma 2 okt 2017 09:20 - 14:40 Hongkong, Hong Kong International (Terminal 1) - Stockholm, Arlanda (Terminal 5) SK964 Flys av: Scandinavian Airlines | Flytype: Airbus Industrie A330-300 Pristype: SAS VIP Plus | Sete: 27B, 27A | Bagasje: 2 stk/pers Mellomlanding i: Arlanda 2h 25m 17:05 - 18:15 Stockholm, Arlanda (Terminal 5) - Trondheim, Vaernes SK2473 Flys av: Cityjet | Flytype: Canadair Regional Jet 900 Pristype: SAS VIP Plus | Sete: 1C, 1A | Bagasje: 2 stk/pers Her har man en gylden mulighet til å se mer av Asia enn bare innsiden av loungen Poeng opptjeningen er også god Kom gjerne med bud hvis du er interessert. Vet at den mellomlandingen på ARN er grusomt lang.
Er allerede på reisefot da, hvis ikke hadde jeg lett kjøpt den! Man kan fly videre til Taipei, Seoul, eller kanskje Nord-Korea via Beijing! Masse muligheter
Planen var å kombinere med andre land og forskjellige flytyper/selskaper før det hele ble avsluttet med bobler og dusj mellom Bkk-hkg. Men 12 dager er i overkant
Eller kan ta med seg ferien på jobb. Jeg for min del booket min egen TRD-HKG på siste F&F. Mange av dine potensielle kjøpere, undertegnede inkludert, er nok også på Mallorca på avreisedato
Er nok redd for det. Hadde booket denne før MegaDo ble lansert Kunne godt tenke meg å bli med på MegaDo for å si det sånn!
Fikk ikke solgt denne. Sendte mail om å avbestille, fikk bare ta tapet av penger. Det endte opp med full refundering av en A-klasse plus-billett. Noen ganger må man bare elske SAS-it