Hei alle forumister, Er det noen som kjenner til en god forretning i NYC som selger musikk-instrumenter ? Jeg er veldig gearet på å kjøpe ett sett med elektriske trommer av merket Roland. Har nesten klart å overbevise min kone at dette er "mye" billigere i US, og at jeg derfor må ta en svipp-tur over før jul.... Tips mottas med takk !
Er selv "stamkunde" på Guitar Center på 14th street. Navnet til tross, selger de alt annet av instrumenter også.
Jeg spurgte min Flightfox-kollega Matt (https://flightfox.com/matt), der er bosiddende i The Big Apple og er musiker. Han svarede: "For guitar/bass/drums/keyboards there's Guitar Center and Sam Ash, but for other instruments, there are several other specialty shops. Including Alex Accordions on 48th street, my favorite."
Så var det trekkspilleren som kjørte Norge rundt på turne. Underveis stoppet han for å spise. Halvveis gjennom kjøttkakene kom han plutselig på at han hadde glemt å låse bilen med trekkspillet liggene i bagaqsjerommet, så han løper som en gal ut til bilen. Dessverre var det for sent. Noen hadde lagt inn et trekkspill til. (www.trommelyd.no)
Kommer jeg hjem med trekk-spill er det vel siste turen som gift på tur, bytter status til "Travelling Single"