Da er avstemmingen over og 9.Sept fikk flest stemmer. Førsteposten er oppdatert med hvem som meldt seg på den dagen.
Da har jeg bekreftet bordbestilling for 20 personer 9/9 kl 18.00 De ønsker forhåndsbestilling av mat, et par dager før. Det ser ut til at de vil at vi skal bestille felles delingsmeny, ikke enkeltretter som tidligere. Hvordan får jeg lagt ut en PDF her? Gleder meg!
Vi må altså bli enige om hvilken av disse menyene vi ønsker. Hvordan gjør vi dette enklest? Kom gjerne med innspill.
Da mener du kun hovedretter, evt dessert? For min del heller forrett enn dessert, men har ikke en veldig sterk mening om dette. Ganske altetende på denne menyen
Det å ville er jo ikke det samme som at vi som gjester ønsker dette. For min del så er ikke Sumo favoritten på sushi, så kjører heller på å velge fra menyen.
Da kan dere se på menyen her: https://sumorestaurant.no/se-meny/ Og sende hva dere ønsker å bestille til meg på melding. Send gjerne med fornavnet deres også, så er det lettere å skjønne hvem som har bestilt hva.
Det er fortsatt noen av de som har meldt sin ankomst, som ikke har sendt sin matbesttilling til @holmen på PM! Er det noen flere som vil være med? Så gi beskjed ganske straks, sånn at vi kan oppdatere bordbestillingen.