Bytter selvsagt til noen andre så snart 3 måneders perioden er over og venter på neste 10000 poeng kampanje
A. Bruk angrerett og bestill på nytt. (om du er innenfor tiden til å angre...) B. Kontakt de på chatten og forklar, så får du nok 5K til. Jeg ville nok gått for b.. Kommer 3-4 ganger i året dette tilbudet.
A. Angreperioden er på 2 uker? Så ivertfall sånn ut når jeg google meg frem til det, for meg er det nærmere 4 uker. B. Prøvde, men no luck
Har forstått det slik at det følger med en eller annen .Det er vel lurt å si opp etter tre måneder. "Inkludert i avtalen er Fjordkraft 100 % Fornøyd. Dersom kunden ikke er fornøyd med avtalen, kan kunden etter 3 måneder fra oppstart av kundeforholdet få tilbakebetalt fastbeløpet for perioden kundeforholdet varer. Kunden betaler kun for strømmen som er brukt og eventuelle tilleggstjenester. " I tillegg er det vel fort noe papirgebyr og lignende greier. Noen som har regnet på hva dette egentlig koster 3 måneder kontra billigste annen leverandør med spot? Type akraft spot social
Har ikke regnet så nøye på det, men det er ikke veldig mye penger det er snakk om. I følge en av disse nettsidene som beregner pris for ditt hus, var det snakk om under 50 kr i måneden for meg. Så 150 kr for 10000 poeng.. Så lenge man får efaktura og husker å si opp etter tre måneder.
Altså, er jo ikke tvil om at det er en crap strømavtale sett bort ifra bonuspoengene. Her betaler du altså 39 kr/mnd fast, og i tillegg påslag 3,49 øre/kWh. Velger du f eks. Fjordkraft sin Spotpris istedet, betaler du 0 kr fast, og kun 0,83 øre/kWh. Men når man regner på bonuspoeng pr. krone er den vel lukrativ!
Det spørs vel hvem som betaler strømregningen det? Har du egen måler og betaler selv så skal du kunne bytte strømleverandør som alle andre. Gjorde dette selv flere ganger når jeg bodde i borettslag for noen år siden.