Rar Lounge dette .. ikke helt moderne, men de rydder hele tiden .. så ingen brukte tallerkner står igjen på bordene selv om vi sitter der. Det er noe mat i bufferen for selvbetjening, men mat bestilles og bringes til bordet. Først QR kode Så bestille ,, Så kommer maten med bud fra kjøkkenet Her er også en betjent bar. Ellers har de her også sånne rare busser som de har på IAD, og jeg som trodde IAD var den eneste Så feil kan man ta .. Snart boarding
Så var vi der igjen ..en 21 år gammel B767 Og til setet mitt .. 1D og det kjennes ut som det er blitt nedsittet i 21,år så er det eplesaft på bakken
Før vi gikk fra gate hadde vi flyttet til 2D+G, 1D var så nedsittet at det kjentes ut som jeg satt på stålet. Så var det champagne og varme kluter i luften Det første sjefsdamen gjorde var å fortelle oss at det meste på den skriftlige menyen var feil .. Først var det laks i skiver og så var det biff! … og omelett til frokost kaffekopp med gullhåndtak Fortsatt er biffen hos Swiss mellom OSL og ZRH den beste jeg har fått på denne turen.
Nå sitter vi på siste etappe på vei til solkysten, var en snartur innom innenlands loungen på OSL og ble møtt av en smilende og blid SAS dame som ønsket og hjertelig velkommen og lurte på om hun skulle finne baristaen til oss .. veldig kjekt. Neste tom lounge, veldig rart, ja jeg vet at det er lørdag kveld, men har knapt sett det slik før. Dagens fugl til til BGO er denne A319 i retro farger Vi ble litt sen fra OSL fordi purser plutselig måtte melde pass pga sykdom i nær familie. Da måtte de trylle frem en ny. Så ble det 1D ..
I utgangspunktet hadde vi 75 min i København, men vi ble etterhvert nesten 50 min forsinket fra VIE .. … og så ble det buss. Tror vi kjørte nesten til Bratislava før vi fant et fly .. Så var det mat og drikke igjen .. Artig opplevelse på Kastrup landet på A8 ... vi hadde det travelt og hastet til B5 og vi ble ønsket velkommen til Oslo flyet .. så skiftet skiltet fra Oslo til Stavanger. Damene i skranken ble sterkt forvirret og måtte ringe …ny gate E5..omtrent en km å gå for alle passasjerene og gatepersonellet .. Så var det fly til Oslo .. Polarbrød og vin og nøtter ..
Egentlig var det tilfeldig, skulle bare vise hvor tomt det var i loungen, så kom Ålesund-spilleren Kristoffer Barmen stormende inn og lette etter mobiltelefonen sin. Han var Brann-spiller helt til han åpnet nattklubb på stadion.