Ja apropos rotet det til (men ikke i nærheten like kjipt såklart). Skulle booke en poeng+penger i dag (sas plus pro). 200 og ett eller annet i skatter og avgifter skulle det bli pluss 20.000 poeng. SAS trakk meg 1999,-. ORKASJE
Har transfer i Østerrike, trenger Kåråna-sertifikat. Har en overnatting i Sveits, trenger Kåråna-sertifikat.
God ettermiddag frå Sunnfjord. Trasig å sjå det som skjer med @Magnus1001. Underskrivne sine nervar begynner å spenne seg. Berre T-5 til eg skal til LAX. T-4 til OSL. Vil DAT makte å få oss over fjella til byen som av ein eller annan merkelig grunn er blitt kongerikets hovudstad? Viss ikkje lyt eg ta vegen fatt. Går i so fall ferga over Sognefjorden? Held mandagsbilen min heilt til OSL? Eller vil eg forsove meg til 0600-flyet til CPH? Mykje som kan gå skeiss
Re-open forteller noe annet vedrørende Østerrike. https://reopen.europa.eu/en/map/AUT/7001 Leste en artikkel (husker ikke hvor) om at flere land i EU fjerner alle covid tiltak fra 1.juni. Noen som vet om dette gjelder Portugal?
God kveld frå Telemark, her er det siste innspurt med alt ein må gjere på jobb. Samt pakking & papir arbeid for Alaska. Skal jo fly OSL-MUC-YVR-ANC med overnatting MUC & YVR. LH «ny» 1-2-1 biz til YVR. -ESTA, ok -ETA, ok -ArriveCan, ok Snart -Passenger Attestion, skrivd ut -Recovery brev & PCR, OK for meg -Antigen Test, må bookast for madammen på laurdag. -MUC krever vel ikkje anna enn covid sertifikat & eventuelt munnbind.
God kveld fra Holiday inn på LHR, vi kom hit men ikke lenger. Når alt så ut til å ha ordnet seg klarte jaggu SAS å dra opp enda et triks fra hatten. SK809 til LHR ble jo selvfølgelig forsinket med hele 4 timer. Dette medførte at vi ikke rakk virgin videre. Nå har vi gått fra hit til dit og frem og tilbake i alle retninger på Heathrow, fikk booket oss om på VS03 i morgen, har denne gangen vært over på terminal 3 for å hente ut boarding kort og verifisere at bookingen er gyldig. Fått bekreftet at man kan reise på recovery certificate og at kjæresten må ta ny antigen i morgen. En iskald iste på sengekanten før kryper til køys og stiller alarmen inn på 05:00, covid test booket 06:10 for å ha litt spillerom opp mot Innsjekk.