I morgen starter rundreisen som har vært et år under planlegging. Stor usikkerhet omkring USAs gjenåpning har vært min største bekymring - og da 8.november ble kommunisert, så det hele adskillig lysere ut med tanke på min utreise 11.november.
Papirarbeid med tanke på testing og innreisedokumenter er nå mer eller mindre på plass. Reiseruten blir som følger:
OSL-CPH / SAS Plus
CPH-EWR / SAS Business
Hadde håpet i det lengste på en LH F mulighet her, men det ser ut til at FRA-EWR er nokså utplukket for 11.nov, og i og med at ingen seter åpnet i dag, så får SAS gjøre jobben over dammen.
Overnatting på TWA Hotel
JFK-HND / ANA First B777 (Ny kabin)
HND-FRA / ANA Business B787
(Dessverre nedgradert til Biz etter flybytte fra B777 til B787 på dette strekket. Et interessant hendelsesforløp egentlig. Flybytte fra ANA resulterte i at reservasjon ble endret til NH Økonomi. Ringte SAS som sa at de ikke kunne se noe Biz på dette strekket. Kontaktet ANA sitt Los Angeles kontor og forklarte dem situasjonen. I løpet av 6 timer la de inn NH Biz flight i reservasjonen som neste morgen kunne billetteres fra SAS sin side. Fantastisk oppfølging fra ANA vil jeg si)
FRA-OSL / LH Øko
Planen er å droppe oppdateringer fra turen her etterhvert som den skrider frem. Bilder og tekst finner du her, men om du er av den sosiale medier typen som også liker små videoklipp, vil det bli en løpende oppdatering på Instagram her.
Dersom det er spesifikke ting forsamlingen ønsker dokumentert - så er det bare å slenge inn requests her
Last edited: 10. nov 2021