Da har jeg faktisk forsøkt meg på min første henvendelse til AmEx concierge service. Håper ikke jeg var for krevende i tilnærmingen min, men blir spennende å se hva de får til
Hei.
Jeg har booket en reise til Japan for 2 personer: meg og min kjære. Returen er som følger:
19/5
OZ1135 Osaka (KIX) - Seoul (GMP) 1110-1300 Økonomi
20/5
OZ541 Seoul (ICN) - Frankfurt (FRA) 1200-1630 First
SK1636 Frankfurt (FRA) - København (CPH) 2030-2150 Business
SK1474 København (CPH) - Oslo (OSL) 2255-0005 Business
Turen til og fra Seoul er med Asiana med 23 timers layover fra ankomst til avgang. Ifølge Asianas nettsider (
https://us.flyasiana.com/C/en/homepage.do?menuId=003005007002000&menuType=CMS) har de da tilbud om gratis overnatting og tilrettelegging for en tur inn til Seoul.
Jeg har faktisk aldri benyttet meg av denne tjenesten før, og det er mulig jeg spør om altfor mye nå, men kunne dere hjulpet meg med følgende?
- Ordne med gratisovernatting gjennom Asiana. Jeg vil tro det enkleste er hotell på/ved ICN flyplass, alternativt i sentrum med enkel avgang til ICN neste dag.
- En trivelig og autentisk restaurant inne i Seoul by for middagen. Blir vel fort behov for en lunsj også.
- Gjerne forslag til et opplegg i Seoul den 19/5.
- Transport fra GMP flyplass til Seul og fra Seoul til ICN flyplass.
- Praktisk oppbevaring av bagasje. Det beste er om innsjekket bagasje håndteres av Asiana mellom GMP og ICN, men dette er jeg ikke sikker på om de gjør.
- Sørge for at Asiana betaler det de sier at de skal betale for. Tror i hvert fall det gjelder hotell og transport
Igjen, jeg har aldri benyttet meg av denne tjenesten og vet ikke helt hvor grensene går for hva jeg kan be om, men blir veldig glad om dere kan være behjelpelige med å håndtere noen av - eller gjerne alle
- punktene. Akkurat denne dagen er 2-årsjubileum for meg og min kjære, så det hadde vært hyggelig med en fin avslutning på turen!
Vis alt...