Portugalskap: Eit slags reisebrev (Ein tur i Lufthansa business)

Tråd i 'Reisebrev' startet av Kristian, 10. nov 2017.

  1. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    Portugalskap: Eit slags reisebrev:
    For eit par månader sidan rykka det såpass heftig i bookingfingeren at noko måtte gjerast. Plutseleg hadde eg fått kloa i billettar til Lisboa. Sidan eg bur i Gokk, treng eg ein posisjoneringsdag.

    WF970 VDS--KKN
    Brillefin innsjekk på flyplassen, eg trengte berre å seia hei og vips stod eg der med eit ombordstigningskort i handa. No skal eg nyta loungen her på Kiby internasjonale lufthamn:

    20171110_090359.jpg

    Elles er venterommet for bermen nyleg pussa opp:
    20171110_090406.jpg

    Elles tek eg i mot tips til kva ein kan gjera i Lisboa nokre dagar med stor takk!
     
    drsyk, Stuttfeiten, pgaa and 13 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    Flytid over Varangerfjorden er 10 minutt, grått og regn, smekkfullt fly. Til og med annonsering på engelsk i dag, så vi må ha langvegsfarande om bord.

    20171110_092759.jpg
     
    drsyk, Stuttfeiten, pgaa and 8 others like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    Litt groggy fotograf, ingen sjampis å få!
     
    ArthurDent liker dette
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,701
    Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    God tur!
     
    Kristian liker dette
  5. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    Ingen servering trass i at eg hadde C-billett over fjorden. Ingen limmo på Høybuktmoen heller. Skandalane står kort sagt i kø!!!

    20171110_095608.jpg
     
    drsyk, DanH, Stuttfeiten and 16 others like this.
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    Jaja, så har ein fått varma seg på ein calzone på Høybuktmoen internasjonale. SK4472 som blir til SK4473 er meldt 10 minutt før tida til det høge nord. Det er god stemning!
     
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    Tusen takk!

    Litt meir frå flyturen over fjorden:

    Flygarane køyrde annonsering på norsk og utanlandsk, medan flyvertinna sløyfa engelsk. Heilt innafor, spør du meg -- i alle fall når det berre er fjellaper ombord.

    Elles var hattehyllene så stappa fulle at eg vart snytt for favorittlyden min: Bagasje som flyttar på seg så fort flyet aksellerer opp i fart. Det er då i den augneblinken at turen startar for meg. Er det skikkeleg med svusjlyd frå hattehylla og riktig godbrumming frå turbopropmotorane, er det nesten sånn at eg må tørka augekroken for tårer. Rar? Eg? Kva du snakkar om!

    20171110_103154.jpg
     
    Kalsnes, drsyk, DanH and 14 others like this.
  8. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    SK4473 KKN--OSL
    Møljeombordstigning som vanleg, men veldig tidleg oppstart som kan føra til tidleg avreise.

    20171110_110223.jpg

    Det er no alltid stas å sjå på fly og alltid stas å fly. No er eg vel plassert på 1C, eit sete eg tok ved ein feil. Eg skulle ha tatt 1D. Då hadde eg fått ledig midtsete... Snakk om å vera sløv, men ho som skulle ha 1C tok 1D. Når ein er så urutinert at ein ikkje finn setet sitt, så må ein bli straffa...

    Elles fire rader med SAS Plus, alle er på plass og flyet er vel ganske så fullt.

    20171110_110236.jpg
     
    drsyk, Are, DanH and 9 others like this.
  9. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    Kapteinen melder om flytid på to timar og fem minutt! Motvind, med andre ord... Jaja, betre tid til å fortære polarrullen! :rolleyes:
     
  10. ccurrahee

    ccurrahee Fly sa du?

    Innlegg:
    10,078
    Likes mottatt:
    36,335
    Bonuspoeng:
    293
    Hopp på trikken på rute 28. Sørg for at det er den trikken som går den lange ruta rundt. Og Finn deg et sete med utsikt. Hopp av og på feks ved st Jorge Borgen og gå opp til den og se utsikten utover Alfama.

    Time out marked i gåavstand fra sentrum er en flott stor food court med mye god mat, tempo og i blant mye mye folk.
     
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,987
    Likes mottatt:
    33,144
    Bonuspoeng:
    293
    Kristian liker dette
  12. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,709
    Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er sikker på at jeg har pushet det flere ganger før, men den nevnte trikk 28 (tiltredes) tar deg også med over på Bairro Alto opp på vestsiden av Baixa (Flaten som leder ned mot Praca Commercio /sjøen). Så, etter den nevnte stoppen på St Jorge kastellet drar du altså med 28 tilbake gjennom byen opp på Bairro Alto og hopper av på Praca Loius de Camoes. Derfra har du lett tilgang til 1) "Grapes and Bites" som ligger i Rua du Norte(81 eller 83) som går rett nordover fra torget, og litt lenger NØ:2) Igreija da Sao Roche. På Grapes and Bites bør du bestile en portvins-smake-pakke. (kostet ca 55 EUR for et par år siden). Kyndige folk loser deg gjennom et eventyr av smaker. Hvis du har et par dager til rådighet kan du gjerne prøve "Ruby'ene" en dag, og "Tawny'ene" en annen dag. Sao Roche-kirken ser helt ordinær ut på utsiden, men er et barokk-eventyr i gull og marmor inn-. Har gjort ettertrykkelig inntrykk -selv på en ateist som meg. Av andre severdigheter kan du jo vurdere en tur ut til "Belem". Det går jevnlig turistfellebusser ut dit. Der har de også et sjøfartsmuseum og kloster/kirke som faktisk er verd et besøk. Rundt om på/i byen og på St. Jorge og Belem har de småsjapper som selger "Wine with a view". Vinglass (riktignok i solid polykarbonat) med inskripsjon som egner seg MEGET godt til minnerike fotograferinger. Med mindre du legger litt ekstra penger i potten er standardinnholdet ikke så minnerikt, men det blir artige bilder. Maten på restaurantene er stort sett ok. Jeg vil imidlertid foreslå at du styrer unna stekte sardiner. Der kan du bli ettertrykkelig skuffet. Fado er for noen hype, for andre en opplevelse. Det finnes flere Fado-steder ved Fado-museet i Alfama-kvarteret ved fjellfoten ned for Sao Jorge-kastellet, og en rekke steder over på Bairro Alto. Tror det er lurt å styre unna noen av de dyreste (turistfeller). God tur videre!
     
    Last edited: 10. nov 2017
  13. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    Kort om flyturen:
    Stødig levert i kabinen av tre damer og som vanleg polarrulle. Den der kuben har eg berre sett på bilete så eg er i tvil om den faktisk eksisterer. Til og frå Kirkenes må då reknast som ei europeisk flyging all den tid vi for det meste er i EU-luftrom? Knurr! Ok, då, det er vel innanriks...

    Flyturen tok litt over to timar og eg sovna etter å ha tømt tralla (kvikklønsj, smoothie, polarrulle og vatn). Til samanlikning blir det spennande å sjå kva Lufthansa byr på i dressmafiaklasse i morgon :)

    20171110_133727.jpg

    Elles godt å vita at ein er i gamlelandet!
     
    drsyk, Are, DanH and 9 others like this.
  14. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    Og den nye delen av Gardermoen ser då ganske ålreit ut, sjølv om julegrana kom opp vel tidleg..

    20171110_134036.jpg

    Flykaos på stripa:
    20171110_133855.jpg
     
    drsyk, pgaa, Petter B-C and 6 others like this.
  15. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    Og sanneleg fekk ein bagasjen ganske kjapt (mest fordi eg somla frå flyet og gjennom terminalbygget). Det blir eit døgn i Tigerstaden før Lufthansa tek meg og reisefølgjet til Portugalskapen. Turkompanjongen bur av uforståelege grunnar sørpå, i lag med ein drøss andre. Heldigvis gir det oss god plass nordpå :D

    Innkomne tips skal finlesast i kveldinga :) Tusen takk så langt alle saman! :)
     
    Stuttfeiten, Eddie47, Earl and 2 others like this.
  16. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    Brillefint! Dette er notert. Og trikk er eg veldig glad i, så det er vel eit must :)

    Her var det det mange tips! Og ikkje minst eit par åtvaringar mot turistfeller. Tusen takk! Alt noterast flittig ned i boka :)
     
    ArthurDent liker dette
  17. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    Tusen takk! :)

    Elles må eg få seie at eg gremmast over kor urutinert eg var som bomma mellom 1D og 1C. To timar med ledig midtsete hadde sjølvsagt vore best... Jaja, det er tydeleg at ein legg igjen heime delar av hjernekapasiteten når ein er ute på reise o_O
     
    Eddie47 liker dette
  18. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,388
    Likes mottatt:
    7,773
    Bonuspoeng:
    183
    Fint start på turen virker det som selv om det jo er litt dumt å sette seg feil og dermed gi fra seg ledig midtsete ;)
    Hos Lufthansa får du nok ihvertfall ledig midtsete foran gardinen så der bør det være greit med avstand hvis reisefølget ikke oppfører seg ;)
     
    Kristian liker dette
  19. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    LH863 OSL -- FRA
    Førstereisgut på to vis i dag:
    -- Aldri vore innnom den nye innanriksbua til SK før
    -- Jomfrutur med Lufthansa foran gardina

    Æ glær mæ! :)
     
    DanH, ArthurDent, Stuttfeiten and 5 others like this.
  20. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,388
    Likes mottatt:
    7,773
    Bonuspoeng:
    183
    Reisefølget, altså undertegnede, har derimot vært i den nye innenriksloungen så her er det best jeg tar ansvar og viser @Kristian veien ;)
     
    DanH, Stuttfeiten, Petter B-C and 2 others like this.

Del denne siden