Kunne heller tatt én time ekstra i Amsterdam. Det er jo ganske lett å komme seg dit fra byen... Gidder ikke være på Schiphol lengre enn nødvendig. Hvis du er der tidlig, kan du heller nyte utsikten på takterrassen. Når de først skal stenge ned 3. Parts loungene, så får de ta alt på en gang... Det eneste dette gjør er å gjøre det forvirrende for kundene. Ingen vet hvor de har loungetilgang (med mindre de vet hvor de skal lete på sas sine håpløse hjemmesider)...
Joda; men om du mellomlander i AMS, er det bedre med en kald øl i en kjip lounge enn ikke en kald øl i en kjip lounge.
Hadde SAS Plus tilgang til lounge og fasttrack i Miami tidligere? SAS Plus ble bestilt delvis på grunn av mulighet for lounge og fasttrack, men jeg skal innrømme at jeg ikke finleste vilkårene for å se etter unntak. Nå står det at til/fra USA så har SAS Plus ikke tilgang til lounge: "SAS Plus to/from Asia/the US: You are welcome at SAS lounges around the world as well as our partners' lounges in Beijing, Hong Kong, Shanghai and Tokyo" Videre ser jeg websiden også sier: SAS Fast Track is available to: Passengers in SAS Business and SAS Plus ..men går jeg inn på listen over fast track-lokasjoner på: http://www.flysas.com/en/us/travel-info/at-the-airport/fast-track/fast-track-airports/ Så har plus ikke tilgang alikevel! Aaaaargh! Jeg føler meg litt snytt.
Har du all grunn til. Jeg ville ringt / sendt mail, og klaget fordi produktet ikke lenger inneholder det du ble solgt.
Med en Plus billett og uten gull, hva er står i Brussel om dagen? Finnes det en liste et sted? BP sier jeg har fast track i alle fall..
AMS er nok en destinasjon de er nødt til å beholde dette produktet. Det er en stor Business destinasjon iallefall fra Norge, er kun London som er større i Europa. (ser vekk fra CPH/STO) Med KLM sine 24 daglige flighter fra Norge til AMS så kan de ikke gå helt DY hvis de skal være konkurransedyktig mot et fullservice selskap.
Jeg er ikke sikker når det gjelder Fast track, men jeg er ganske sikker på at Plus uten EBG eller bedre ikke hadde loungetilgang på MIA før siste runde med forbedringer heller. EBG+ har fortsatt loungetilgang på MIA.
Er det noen som vet hvordan det er i Hong Kong når man reiser i SAS plus har man tilgang til Noen lounge?
Ingen lounge for Plus i Hong Kong etter 1. februar. Hvis du har gullkort kan du benytte deg av flere Star alliance lounger, Singapore, Thai og United har alle dugelige lounger på flyplassen.
Jeg ser at SAS stadig gjør små justeringer på listen over hvilke Lounger og Fast Track de kutter. Ser ut som om har gått vekk fra å kutte Fast Track i Geneve og Roma. De har vel også endret ordlyden på nettsiden noe: On ground, to be able to continue and invest, expand and improve SAS Lounges and Fast Track offer, SAS will end our collaboration with some of our contracted lounges operated by third-parties. Jeg har et lite håp om at de har tatt til vettet og reverserer sakte tilbake noen av de værste kuttene.
Plus har ikke gitt adgang til lounge i USA. @Lost Viking gikk på en smell i LAX der i høst. Med EBG eller annen *G, så har du adgang til lounge i USA, dersom det er en *A-lounge der. /koffert.
The Loft i Brussel funket fint på Plus-billett. Fullstendig kaos der mellom 1730 og 1830, men.. Inn kommer man i alle fall.
Kom igjennom både fasttrack og lounge (erst premium ?) på PRG i dag. Står fasttrack på boardingkortet og det SAS-logo ved inngangen til loungen så jeg syntes jeg hadde litt mitt på "det rene" til å gå inn. No questions asked!