Det er ikke meningen å multiposte, men etter litt innspill og forslag; her kommer litt fler. Si ifra om jeg heller burde poste i "sas får ny dekor"-tråden, alternativt om en mod flytter om det er for gæli.
Først ut er de som mener at de vil kjøre en linje med lyseblå cowlings og/eller en eller annen form for ny logo foran. Jeg har ikke peiling, men snekret sammen noen forslag, uten at jeg synes de ble noe å se på:
Så kommer det jeg ikke synes var helt halvgæli selv i litt bryggerirus, sannsynligvis kommer det av blanding av Bergens- og Osloøl, det må aldri gjøres. Under følger altså LH-hale, Janne-striper, drage-tekst og nymotens cowlings. Ikke drikk det jeg drakk.
Videre ble det foreslått av en anstendig og kjent forumbruker at noe á la dette kunne være sannsynlig:
Alternativt snekret jeg sammen noe med kroppsstriper á la BU, som jeg synes ikke ser helt verst ut, og som jo stemmer litt med at halen ikke er helt fullstendig malt på 350. Siste med litt høyere bukstripe.
Senere kom det en forespørsel om Janne-farger blandet med LH-hale:
Og så en forespørsel om den enda eldre dragedekoren uten rød stripe, som jeg forsøkte å ape etter beste evne, både med og uten grå cowlings med logo. Jeg har uten å mene det inkludert winglets i feil farge, samt ødelagt flaggene bak, men det får jeg heller fikse en annen dag.
Om noen her har noen ønsker de ikke får ned på digitalt papir, gi en lyd, så skal jeg prøve mitt beste
Last edited: 29. aug 2019