SAS oppfordrer oss til å stemme... Really?!?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av ILS2, 16. febr 2015.

  1. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    https://www.sas.no/eurobonus/tilbud-og-nyheter/cast-your-vote/

    De er nå litt søte der de sitter i boblen sin i Stockholm. Forventer nok at EuroBonus vasker gulvet med konkurrentene sine. For meg personlig var høstens store forbedring 3% bedre opptjening i Business-billetter til 37.000 kroner, samt 10% senket krav for EBG/EBD-status, som blir tungen på vektskålen. Veier klart opp for senket opptjening for Business-billetter til 20.000 kroner. Det må man jo forvente. Hva er 20.000 kroner i disse dager?

    ...og så må vi ikke glemme den gode kommunikasjonen de har med medlemmene sine. Prøver aldri å skjule seg bak PR-folk eller devaluere programmet sitt i stillhet, for så å benekte det i ettertid. Det er noe jeg virkelig verdsetter med EuroBonus. Bygger lojalitet.

    Nei, ikke noe å lure på dette.

    Godt valg!
     
    Dash, KainBenwi, TOS and 11 others like this.
  2. MilageRune

    MilageRune Aktivt Medlem

    Innlegg:
    336
    Likes mottatt:
    3,175
    Bonuspoeng:
    93
    Finnes det ikke en "razzie awards" for fly- og hotellnæringen; slik at jeg faktisk kunne stemt litt på SAS?
     
    pgaa liker dette
  3. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Da har man stemt, men ikke på SAS/EB
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tror det er mange som ikke fortjener noen som helst stemmer i år, mange fler enn vanlig. Sånn er det med økonomiske medgangstider.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    De får ikke min stemme iallefall. Med mindre det skal stemmes over dårlige programmer da.....
     
  6. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Stemt, men ble dårlig med pallplasseringer på SAS i år hefrra. :(
    Beste plassering en skuffende 4. plass.
     
  7. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Så god kommunikasjon er forbeholdt nedgangstider? SAS tjener vel heller ikke penger, så vet ikke helt om de bør oppføre seg som et selskap i medgangstider. De faktiske endringene var kjipe, noen helt ubegripelig, men arrogansen og mangelen på kommunikasjon var mye verre.

    Jeg skjønner ikke hvorfor det sitter så langt inne for SAS å ta selvkritikk på prosessen rundt annonseringen av endringene, ikke endringene i seg selv. Det koster de ingenting. De hadde, om noe, faktisk spart noen bokførte timer fra PR-jippoavdelingen. Gratis goodwill fra lojale kunder vil man åpenbart ikke ha.
     
    Last edited: 16. febr 2015
    Trety liker dette
  8. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ga BAEC et par stemmer, ja de har også devaluert (og har vel heller aldri vært de rimeligste på uttak), men programmet fremstår meget gjennomført og lettfattelig.
     
    Last edited: 16. febr 2015
    tommy777 liker dette

Del denne siden