God timing på dette poengtilbudet nå når det nettopp har vært C "salg" hos ET. BGO-OSL bestilt for hele familien Så får vi kansellere om det dukker opp et tilbud.
Som nevnt i en tidligere tråd har jeg 1500 poeng som løper ut i februar. Hvis jeg bestiller en tur nå for 7000 poeng i f.eks. mai, også avbestiller i april, får jeg da tilbake 7000 poeng eller bare 5500?
Er det bare meg, eller er det flere som ikke finner like gode deals på typiske MR destinasjoner lengre.... F.eks. TRD -HAM/GDN... Før fantes det gode Plus(saver)-billetter til priser omkring 2500-2600kr. Nå er finner jeg ikke noe under 3K liksom... Har SAS kjørt en revenuesjekk...og funnet ut at mange brukte disse som MR's og sett at de kunne øke inntjeningen, eller er det generell prisøkning på samtlige billetter.... Snakker vi den nye passasjeravgiften kan jeg godt forstå det...men jeg vil ikke ( snakker nå KUN om utreise fra TRD ) !!
SAS kjører nå en kampanje i USA hvor opptil 8(!) barn flyr gratis og betaler bare skatter og avgifter, noe som kan bli en billig hjemreise eller familieferie til norden. Billettene må bookes før 23. januar og reiseperioden er fra 7. februar til 9. april. Noen eksempler fra thepointsguy.com:
Må til BOS i Mars... Men da blir det kanskje ikke med SK denne gangen. No offense, men jeg vil helst ikke fly IC (spesielt eastbound) i en barnehage. Men for all del, de som har bruk for tilbudet, nyt den
For "POINT BARGAINS" er ordlyden bl.a.: Noe liknende står imidlertid også for vanlige bonusreiser: Søker jeg tur/retur SVG-AES, eller SVG-HOV koster det nå 7000 poeng; SVG-HOV/AES-SVG er derimot 10 000 poeng. Jeg vil selvsagt bare betale 7000 for denne reisen Lurer på om det er en faktisk fast regel, eller om det bare er måten det er implementert på som medfører at det ikke gis rabatt. Er det noen som har fått til open-jaw med point bargains tidligere?
Ikke et tilbud som er det enkleste for oss å benytte (med mindre man flyr ofte til Miami), men SAS har veldig billige priser i Plus nå for reiser fra Miami til Norden. Her er et eksempel i oktober