SAS UNGDOM

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av flying_all, 17. sept 2018.

1. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,547
    Bonuspoeng:
    183
    Har SAS sluttet med ungdomsbilletter? Skulle sjekke prisforskjell mellom ungdom og voksen på en USA-tur til høsten, men lenken er bare grå. Sjekket også om det var det samme på innenriks samt noen andre datoer, men niks, ungdomslenka "Ungdom (12–25 år)" er ikke en lenke.
    Midlertidig feil, eller kanskje coronakonsekvens?

2. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,525
    Bonuspoeng:
    113
    Her er lenken aktiv (Chrome pc).

Flyingdutchman liker dette
  3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,976
    Bonuspoeng:
    293
    Prøv uten å være logget inn. Virker som de fjerner den hvis man er logget inn med en konto der man er over 25 år.

flying_all and Flyingdutchman like this.
  4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,547
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for innspill! Testet med en annen nettleser og da dukket lenken opp. Og, testet uten å være pålogget, så ut som det ikke funket, helt til jeg så at jeg hadde huket av for poeng og ikke penger. Endret til penger, og det løste saken.
    Brukerfeil på min side altså :D

flying_all liker dette
  5. Points4Fun

Points4Fun Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,966
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan får man booket en ungdomsbillett og en voksen? To separate bookinger? Noen ulemper med dette når vi er to som reiser sammen?

6. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,886
    Bonuspoeng:
    293
    Forskjellig billettklasser, så det går ikke. Det beste du kan få til (bortsett fra voksen for begge) er å merke bookingene at de hører sammen. Da blir det iallefall tatt hensyn til ved ombookinger-

7. Points4Fun

Points4Fun Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,966
    Bonuspoeng:
    93
    Takk! Jeg droppet det og bestilte to voksne til en 1000-lapp ekstra. Fant ut at min EBD ikke ville omfatte ungdommen på egen booking om vi skulle legge bud på en upgrade. DET var egentlig grunn god nok:D

RoadKing liker dette
  8. emilrossing

emilrossing Medlem

Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Noen som vet hvor lenge før ungdomsbilletter blir lagt ut? Prøver å finne tur til varmen i sommer, men ligger lite ute nå.

9. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,140
    Bonuspoeng:
    113
    Det fine med ungdomsbilletter er at prisforskjellen ofte ikke er mer enn noen hundrelapper selv om man bestiller omtrent på dagen. Men selvfølgelig greit å forsikre seg om man prøver å planlegge en stund frem i tid.

Mulig det generelt er mindre ungdomsbilletter om sommeren?
    Er gått noen år siden jeg sist reiste rundt og hadde det gøy med spontane turer til overkommelige priser så jeg er ikke helt oppdatert lengre.

10. emilrossing

emilrossing Medlem

Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28

Ja, det som er så fint. Men kunne godt tenke meg å sikre meg billetter tidligst mulig. Men en mulighet er at vi venter litt nærmere for å så sjekke hos SAS igjen, en annen mulighet er jo å vente til rett før også sjekke hos diverse charterselskap (selvom dette ikke gir opptjening av legs og bruk av diverse EBG fordeler….)

Del denne siden