hei Har en eco reservasjon til JFK med a380 og 747-8 Noen som har erfaringer på seter i eco? Hva er å anbefale og hva bør unngåes? Regner med jeg må vente til 24 timer før med å booke sete kostnadsfritt?
Tenkte; pussig at han ikke valgte seter ved bestilling – så måtte sjekke hva Lufthansa tar for setereservasjon i Economy (har ikke tenkt på det før grunnet M&M status). And o’boy, per flight: Europa: 90 NOK for standard og 220 NOK for bulkhead. Long haul: 200 NOK for standard/preferred og 735 NOK "more legroom". (JFK 560 NOK) Revenue here and revenue there… På A380 ville jeg valgt en 2-seter oppe, på 747-8 fremste kabin. lufthansa.com/no/en/seat-reservation-economy-class
Takk for tips! Vi er 3 stk i reisefølget, men tenker også at upper deck er å foretrekke. Noen forskjeller på beinplass?
Ser det er en del ledig på upper deck (80 dager til), er kanskje lurt å bare booke dem for 200,- per sete. Kan jo risikere at noen tar dem før meg når innsjekk åpner.
Jeg reiste med LH 748i i mars, droppa ASR. Check-in online dagen før fikk jeg til 18A og C med ledig midtsete. Rad 18 er første rad i economy etter business, anbefales.