Jepp - var der i januar. Gigantisk, og svært folksomt i bassengområdet, men likevel ikke vanskelig å finne en solstol.
Booket en suite (Orchid) ettersom Club Room tilsynelatende var utsolgt (bare tull, selvfølgelig, men jeg fikk panikk ). Virkelig en stor opplevelse. Suiten var ko-ko flott, og viste seg å være en gjennomgående leilighet med megautsikt på begge sider av hotellet, noe som nesten fikk meg til å føle meg litt alene.
Ved første besøk i loungen (frokost) måtte jeg naturligvis vise nøkkelkortet og fortelle hvem jeg var, hvorpå jeg fikk en rask omvisning. Som alt her var loungen svært stor, og på kvelden var det kanskje så mange som 50+ tilstede. Når jeg kom tilbake til afternoon tea ble jeg ønsket velkommen som Mr RobertH, selv om innsjekkpersonalet bestod av nye fjes! What? På kveldstid gjentok det samme seg: Nice too see you, Mr. Robert.
Etter å ha bedt om litt champis, fortsatte flommen nærmest kontinuerlig, og oppfølgingen var personlig og veldig hyggelig.
Har du mulighet: Sjekk inn på Club Room eller bedre - du kommer aldri til å angre!
Kanskje 10-15 minutter med taxi fra Orchard Road, uten at du blir ruinert (såpass billig at jeg ikke husker prisen, men kanskje omkring 50 kroner).
Jeg ble tipset av @Hamburgersmauet om Shangri-La og high-end delen Valley WIng (eget hotell i hotellet) med blant annet fri bar og champis-servering fra morgen til kveld, hvilket er midt i Orchard Road området. Helt gull, det også!
God tur! Gi gjerne en rapport
Last edited: 12. april 2016