Solnedgang fra Cozumel er vakkert. Synd jeg ikke har et bedre kamera. Ha en strålende tirsdag alle IF-ere
God tirsdags morgen! Da var vi endelig tilbake i Korea etter tre år pga pandemien. Regntiden startet dagen vi kom ned, men det legger ingen demper på gleden av å være tilbake. Vi bor i Songdo som er en ny bydel i Incheon som bygges ut i sjøen. Kan anbefales om man har vært i Seoul tidligere. Det ble en omvei pga krigen, ca. 2t 40 min lengre. Noen bilder av Songdo
Morgen. Startet 4:30 da vesla mente at søvn var for "dumme pappa". Skal se statsråden snakke om SAS. Norsk sommer. Ha en god dag.
Blæææ morgen. Forsovet meg, sommerrute på kollektivtransport… dårlig kombo. Men bedre nå enn senere i uke når jeg må tog sørover, de har ikke flexitid. Ha en flott dag!
God morgen, det er jo like grått/mørkt/trist som i november...det er jo en liten demper. En del møter og fortsatt kjør før sommeroen legger seg. Ha en god tirsdag!
God morgen! Solen skimtes i det fjerne, etter "nok" regn i går, med lyn og torden og strømbrudd på hjemmekontoret. Omtrent som en vanlig dag på Vestlandet? Hadde tenkt til å få gjort unna litt diverse i dag, men når man tenker det, da får man en stor oppgave i fanget. Jaja. Snart ferie? Ha en deilig dag!
God morgen. Uforskammet god i ryggen etter å ha tilbakelagt 275 mil i bil i helgen. Opplevde for første gang å kjøre «fra» varmen når en reiste fra Trøndelag til Oslo/Viken/Agderkysten. Kaffe er fortært, en joggetur truer før jobb i ettermiddag. Må planlegge en dannelsesreise for neste steg i arverekken, pluss finne akseptable flyginger MCO-NYC i oktober for 5 pax. Spirit driver og sender meg masse tilbud med rabattkoder, men jeg får kun feilmeldinger… Får undersøke litt mer
God formiddag fra solveggen i Fredrikstad. Lille syke frøken arving mente at noen burde stå opp 0345, og hva gjør man ikke for barnet sitt. Fint å starte ferien med en kraftig forkjølelse på 2-åringen og da holde svigers våkne halve natta, de har ikke gått ut i ferie ennå. Så nå nytes det at ungen sover og kaffe i sola. Deilig å ha ferie uansett. Ha en fin dag folkens, nyt finværet!
God ettermiddag fra hovedstaden. Har en haug med kunder og partnere som skulle til Kroatia i dag, men SAS ville det annerledes. Ingen alternativer funnet, så da fikk den turen i vasken... På den positive siden så har jeg lovet minstejenta en tur i sommer. Hun har pratet mye om New York, men jeg har vært skeptisk siden jeg synes USA er blitt for dyrt. Men så plutselig fant jeg to turer i business direkte fra Oslo til New York i august, og da kunne jeg ikke dy meg. Nå må jeg bare se om jeg finner noe fornuftig hjem igjen, eller om jeg nok en gang skal endre på planene. Kanskje en ide å teste ut Norse hjemover?
Solkysten tirsdag ettermiddag! Grillen er fyrt opp og lammet skal grilles ., Plutselig er Panama City i appen .. Vi måtte være der en dag det var mulig å reise fra Stillehavet til Karibien på Panamakanalen ..
God kveld fra hovedstaden. Etter gråvær, regn og torden er nå solen igjen på plass. God fornøyd at dagens timer utendørs på jobb var etter kl 14 i strålende solskinn Her må man faktisk pakke litt i kveld for i morgen byr jobben på hotellovernatting i den eksotiske byen Drammen så greit å huske å få med seg tannbørsten og litt annet man kan ha bruk for, eneste ulempe er naturligvis at det betyr lang dag med sen avslutning i morgen før det blir tilsvarende tidlig start på torsdag. Jaja sparer i hvert fall noen timer reisetid på å få ligge på hotell, så skal ikke klage... T-6 til neste flytur og ferie