Da ble det løsning. Oslo-HEL-Malaga med Finnair. Satt 40 min i kø med dansk linje. Veldig behjelpelige og Jeg kan fortsatt kreve eu261? Kommer frem ca. 2 døgn for sent
Du kan ihvertfall få OneWorld-poeng, så hvis du /dere ikke har en konto hos BA, Qatar, Finnair eller noen av de andre, så opprett en nå. BA har familysharing, slik som SAS
Et flott tips, takk! Jeg har prøvd å nå SAS på norsk nummer de tre siste dagene og ble aldri ringt tilbake. På dansk nummer fungerte det etter litt over en time.
Da har flyet mitt over Antlanterhavet i morgen blitt kansellert. Ca 25t før avgang kom sms'en. Venter i spenning på ombooking, og håper jeg slipper å måtte ringe til kundeservice senere i dag.
Vel, det er jo håp om at de kan bli enige om avtalelengden, tenker jeg. https://www.nrk.no/norge/fortsatt-ingen-enighet-i-sas-forhandlingene-1.16040556
fikk sms om at de ikke fant nytt fly til meg, så prøvde meg på det danske numret. Ble ringt opp etter 1,5t men ikke mye hjelp å få. Jeg hadde også dårlig linje, selv om jeg hørte han veldig bra. Han får ikke opp noen ledig billett innen dagen jeg skal reise hjem Jeg finner billetter, men hjelper ikke det når vedkommende på kundeservice ikke får de opp. Kan det være fordi de billettene jeg ser er i en annen bookingklasse?
Hei Fått mulighet å endre en bonusbill. Forblir den da bonus billett? Sånn at jeg kan kansellere den dersom jeg ikke ønsker å bruke denne frem i tid?
Hva er reiseruten din? Skal ikke ha noe å si hva slags billett du har, det er samme "service klasse" som gjelder.
Høres rart ut at de ikke skal klare å booke dette. Er vel pleny med fly til IAD. Siste leg til Savannah er kanskje litt tricky, men så lenge du tilbyr deg en klasse som er ledig og er fleksibel på tidspunkt, burde jo det gå. Ring igjen, eller book selv dersom sas har bekreftet at de ikke kan finne noe.
Da var du mer heldig enn meg. Hun jeg ringte var svært stresset og skjønte overhodet ikke at jeg bare skulle være hyggelig da jeg spurte i begynnelsen av samtalen om det var mye stress om dagen. Men jeg fikk de svarene som jeg trengte, så det var jo ok. Godt å vite at man kan få hjelp på kort varsel. Norsk telefon er rett og slett fortvilende for oss Diamanter.
Det er andre enn meg som har bedre erfaring med OW enn meg (@tobeornot999 og kanskje @Earl ?) Jeg har samlet endel poeng hos Alaska kun fordi de har hatt gode deals med Cathay F tidligere. Ellers flyr jeg kun sporadisk OW, så det monner liksom ikke
Det synes jeg også. Så nå sitter jeg snart på andre timen i telefonkø. Booke selv er lite fristende så dyr som billettene ser ut til å være nå, og usikkerhet om man får pengene tilbake. Stoler ikke helt på sas når det gjelder akkurat det
Litt historie fra arkivet til SVT: https://www.svtplay.se/klipp/35966309/pilotstrejk-se-sas-resa-fran-guldar-till-kriser
Jaja, etter nesten 6t i telefonkø uten å få svar, så dukket ny reiserute opp i appen med avgang i morgen og ankomst nesten 5t senere enn opprinnelig rute. Han dansken som ringte meg opp tidligere i dag og sa han ikke fant noen andre fly å booke meg om til er jeg ikke noe fornøyd med, men takk og pris noen andre har booket meg om.
5 timer er ikke så gærent da Og det er bare å sende krav om eu261. Så får du 250-600 euro på kjøpet per hode og. Avhengig av hvor du skal Men 6 timer i telefonen er ikke så moro. Den ser jeg