Streiketråden 2022

Tråd i 'Nyheter' startet av haakonks, 19. april 2022.

Tags:
  1. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,143
    Likes mottatt:
    7,882
    Bonuspoeng:
    183
    There are strikes planned in Belgium on Dec 9. EBBR/Brussels airport are warning to expect heavy disruption to airport services, and are asking all airlines to reduce their flight programs by 50 percent that day.
     
  2. Meursalt

    Meursalt Medlem

    Innlegg:
    86
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    33
    Har du kilde på dette?
     
  3. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,143
    Likes mottatt:
    7,882
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, og nei. Jeg abonnerer på nyhetsbrev fra tjenesten OPS.group, der man må registrere seg for å få tilgang.
    De refererer til et NOTAM EBBR A4440/22 som skal henvise til streiken.
    Har limt inn hele NOTAM’et her:
    From:15 DEC 22 23:00 Till:16 DEC 22 23:00
    Text:DUE TO A NATIONAL INDUSTRIAL ACTION, STAFFING LEVELS FOR MANY OPERATIONAL PARTNERS AT EBBR WILL BE HEAVILY IMPACTED. AS A RESULT EBBR IS FORCED TO REDUCE ITS AIRPORT CAPACITY WITH 50 PERCENT TO AVOID MAJOR DISRUPTIONS. ALL AIRLINES ARE URGED TO REDUCE THEIR FLIGHT PROGRAM WITH 50 PERCENT IN COORDINATION WITH THEIR HANDLER AND THE AIRPORT OPERATIONS CENTER.

    (NOTAM - Notice to Airmen. Alle piloter er pliktige å lese dette før de flyr inn/ut av Brussel)
     
    Meursalt liker dette
  4. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,143
    Likes mottatt:
    7,882
    Bonuspoeng:
    183
    Mer fra OPS.group:
    Tis the season to be jolly, no: go on strike! And there are quite a few coming up which might impact ops:
    ground staff at airports in Cyprus on Dec 15, in Belgium on Dec 16, and in Spain on Dec 22-23;
    security staff at three international airports in Australia from Dec 16-19;
    and passport control staff at major UK airports from Dec 23-31.
     
    Meursalt liker dette
  5. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,072
    Likes mottatt:
    3,266
    Bonuspoeng:
    113
    Hei folkens, siste uken når SAS forhandlet med pilotene i juli 2022 under streiken så var det masse kanselleringer. Så lurte jeg på, er det noen som vet hvordan man kan se tilbake i tid hvilken SAS flygninger ble kansellert den uken? I mitt tilfelle letter jeg etter bekreftelsen den 22.juli SK4628 London LHR-SVG men klarer ikke å finne den. Noen som vet hvordan denne kan finnes?
     

Del denne siden