"Surprise" oppgradering i medlemsnivå hos GHA Discovery

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Peregrin, 06. nov 2016.

  1. Peregrin

    Peregrin EB Lifetime Gold, GHA Titanium, NCC Platinum

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    210
    Bonuspoeng:
    43
    GHA Discovery krever 10 natter per kalenderår for Platinum status. Jeg ble overrasket da jeg nettopp fikk epost om at jeg er oppgradert selv om jeg ikke har hatt så mange netter i år. Er det andre som har opplevd dette? Er EBG, men vet ikke om det kan være snakk om statusmatching? Jeg har ikke søkt om det, og det sto ingen forklaring i eposten.
     
  2. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Skulle skrive at det er fordi GHA trenger å hamstre kunder som "Underdog – the SkyTeam/NoTeam Alliance of Hotels", men så kikket jeg på gha.com/Hotel-Brands og det er faktisk noen veldig bra hotell på lista.

    10 qualifying nights er jo en snill entry for Platinum. Del gjerne erfaringer.
     
  3. Mr.FastTrack

    Mr.FastTrack Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Ble også oppgradert til black uten forvarsel, men jeg er usikker på hvor lenge statusen varer. Kun ut året?
     
  4. Peregrin

    Peregrin EB Lifetime Gold, GHA Titanium, NCC Platinum

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    210
    Bonuspoeng:
    43
    Status varer ut 02/17, så det er jo ikke mange månedene. For min del er det Thon som er min foretrukne kjede her hjemme som er viktigst, men det ser ut som at GHA har mange andre attraktive kjeder internasjonalt.
     
    Edvard liker dette
  5. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk også denne :)
     
  6. Mr.FastTrack

    Mr.FastTrack Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Hvis du bestiller en local experience før feburar, men først tenker å bruke den etter februar. Vil det være mulig?
     
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke blitt oppgradert! Men var et år dem sendte meg en mail om at hvis jeg tok en helg før året var omme skulle jeg få Platinum. Fikk vel og merke ingen local experiense siden jeg kun hadde 9 netter og ikke 10 som Platinum egentlig krever.
     
  8. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk ingen oppgradering men fortjener det vel heller ikke. har 1 natt der det siste året
     
  9. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk denne, perfekt for meg i og med at jeg nylig har booket min siste natt med dem i år, i desember på Corinthia Hotel Prague. Har forøvrig 21 netter med GHA hittil i 2016.

    ---

    KEEP ENJOYING THE BENEFITS OF BLACK
    Thank you for being one of our most valued DISCOVERY members. We’d like to help you keep your Black status through next year with this exclusive tier challenge. Simply stay one more night in a DISCOVERY hotel by the end of 2016, and you’ll maintain your Black status through December 2017*. Black status rewards you with exclusive perks and benefits, including:

    • Double room upgrade at check-in**
    • Early check-in privileges starting at 9am**
    • Check-out privileges as late as 6pm**
    • Guaranteed room availability 24 hours prior to arrival**
    • Save 10% on direct bookings at participating hotels***

    We appreciate your loyalty and look forward to welcoming you back soon at one of our 550 DISCOVERY hotels around the world.

    *No promo code needed. Minimum one eligible night stay required. Membership upgrade processed within 5 days after check-out.
     
  10. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    905
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk også black. Og de har vel blant annet Kempinski med i alliansen. Her er det mulig å få fordeler på hoteller i alle prisklasser!

    Det der 6 stjerners hotellet i Abu Dhabi er vel også med.
     
  11. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Sinnsykt mye bra. Hatt veldig bra opphold på Kempinski-, Mokara-, Doyle- og Corinthia-hoteller blant annet. Du får mye glede av Premium/Black med romoppgraderinger, gaver, lengre opphold og ikke minst Local Experiences.
     
  12. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    905
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som faktisk har erfaring med fordelene utenom First og Thon? Får en i praksis sen utsjekk til 16.00 og bra oppgraderinger?
     

Del denne siden