God morgen. Turen bærer til CPH, hvor masse folk som jobber med og rundt telefoni skal gasse seg i tre dager. Eventementet var tradisjonelt i Nice på våren, men er altså nå flyttet til Køben på høsten..... får kompensere med litt morgencava i gullstua. Ønsker alle, med og uten telefon, en riktig så god dag.
God morgen fra Gullstua på OSL. Liten frokost; Turen går til BEG med LH via MUC. Skulle jo egentlig til BEG i går men mistet plutselig og fullstendig lysten på å reise. I dag var det derimot helt OK. Lykke til med Extraen folkens
God morgen fra kontoret! T-12 budsjett ferie Chania På vei bort for å koke en kanne kaffe til de som kommer etter meg. De sier at filter kaffen både er sunnere og bedre en maskin kaffen. Ha en strålende tirsdag alle bonusnisser med eller uten kaffe
Riktig god tirsdag alle sammen! I dag skinner solen i indre østfold og kaffen er klar. Ser ut til å bli en finfin dag. Kjører til Oslo snart og jobber derfra. Etter det vinsmaking på Fornebu og demonstrasjon av utstyr. Smakte forresten 2 stk Bordeauxer i går etter tips fra Vinmonopolet. En "skolevin" fra 2005 de pleier å ha på sine kurs og en nokså ny en. Forskjellige karakter i de to, alt til sitt bruk kan man si. Likte begge like godt. Ingen bonusreiser i sikte enda for min del. Det må vi gjøre noe med! Ha en fin en!
Sol fra vest! Og iskaldt på morran. Nå skal straks kaffe innhentes på Runding-K, før man skal i bushen og jobbe utendørs. Ha en aktiv dag!
God formiddag fra et funky hotell langs Spree i Berlin. Hotellet er ikke helt min stil, men gøy med noe annerledes. Messe på agendaen, så dagen blir lang, ønsker dere alle en god en.
God morgen frå regnvåte München! Dag 1 som BA gold har starta fint med speilegg på Andaz. Så går det nok vidare oppoverbakke når vi kjem oss på plass i eit telt litt ut på dagen. Ha ein fin dag alle sammen!
God formiddag fra kontoret! Mye kaffeprat i dag, så jeg har hentet meg en kaffekopp. Samtidig har jeg googlet Bontelabo, og lært noe nytt i dag. Solen skinner, men varmere jakke er funnet frem. For det er greit kjølig på morgenkvisten! Straks lunsj, håper mannen i kantinen har laget noe digg i dag! Ha en super tirsdag!
God rett før lunsj frå Valdres Har etter ei travel førre veke, med messe i Muc og Hamar, så er det rolig i dalen før avreise til Oslo på fredag og Matlarm! Møt opp på Sider og Kinesisk på rampen, https://matlarm.hoopla.no/sales/event/247726102, så kan de få andre bobler!
God morgen fra Maple Leaf Loungen i Toronto .. kl er 8:17 og vi trengte en dusj etter 14 timer fra Buenos Aires .. Men nei .. her er det coronastengte dusjer og dessuten har myndighetene bestemt at munnbind er obligatorisk på alle Canadiske fly ..de ligger litt etter her borte!
God ettermiddag fra hjemmekontoret. Endelig fungerte det igjen å booke bonusreiser på sas.no så da ble det booket tur til Tromsø på torsdag. Mitt forslag om å ta med hele familien til Singapore (som base) neste sommer ble nedstemt av sjefen. Hun mente det var "perler for svin" å ta med ungene så langt. Vi gjorde det sist sommeren 2019 da vi dro til Bali, og da mente hun at de bare ville sitte på mobilen likevel... Jaja, får finne på noe annet gøy å bruke alle voucherne på.
Kursdag. SAS slapp 4 nye + billetter i dag, men klarer de å legge til eksisterende booking? ….. sukk.
God tirsdagskveld fra hovedstaden. Mye møter på programmet på jobb i dag, men man kom seg nå igjennom det også, så nå kan man bruke ettermiddagen på mer spennende ting. Det trengs både litt fly og hotell utover høsten så her er det bare å sette i gang med å finne gode bookinger. Så langt ser listen slik ut: oktober, har fly, mangler hotell. November, har reisemål, mangler fly og hotell. Desember har hotell og fotballbilletter, mangler fly... Så her er det bare å sette å bruke kvelden på reiseplanlegging Nyt kvelden folkens
God ettermiddag fra den nyoppussede United Club loungen på EWR. Ligger ved gate C124. Veldig fin lounge med bra utvalg av både mat og drikke. Dessverre litt mye folk, men vi er i rushover. Liker det nye konseptet på United club. Orlando og parkerer neste