Tier Points og Avios fly JAL J Class

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Chrisbgg, 24. nov 2017.

Tags:
  1. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Heisann!

    Jeg fant det som kan virke som en veldig OK deal..

    HND - OKA ( OKINAWA ) i Class J, som er et slags PE sete, uten alkohol... Men den ligger under J class, og slik jeg tolker det, skal dette gi 40TP per vei..
    Turen koster 1800kr t/r vs billigste ANA 1300... Så det er ikke store forskjellen..

    Men, noen her inne som kan bekrefte at Domestic J, hos JAL gir opptjening som anvist?


    Er isåfall en rimelig grei deal..

    C
     
  2. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg flaug OKA-HND i Class J i oktober og kan bekrefte at dette gjev 40 TP.
    Eg hadde eigentleg økonomibillett men oppgraderte i innsjekkingsskranken for 1000 yen (73 kr!) og fekk opptening etter ny klasse. Dette var eigentleg planen begge vegar, men var dessverre utseld på veg bort.
     
    Misterix and Chrisbgg like this.
  3. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Supert!
    Da blir det JAL istedenfor ANA.
    De 1000Yen er prisforskjellen ved booking.. så t/r i ECO er 150 kr billigere enn i J..
    Forstå det den som kan...

    Men det var ingen matservering slik jeg forstod det?

    Ei heller noe alkohol?

    C
     
  4. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg meiner at det var akkurat same servering i både økonomi og Class J. Ingen mat og ingen alkohol. Dei hadde i alle fall eplejuice og noko anna juice, sikkert også brus. Eg var (trur eg var) einaste ikkje-japanske passasjer so eg fekk rikeleg med merksemd frå personalet. Sov stort sett heile turen, men med ein gong eg lata opp auga kom dei og lurte på om eg ville ha meir eplejuice.

    Litt betre sete i Class J, eg hadde nødutgangar begge vegar i B777, so hadde i alle fall to meter beinplass.
     
  5. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    OK

    Deal!

    I´ll take it!


    C
     
  6. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Har du forresten noen gode tips til Okinawa?

    Jeg vet det ikke er hurlumhei varmt og ikke særlig badetemp i februar..

    men 20 grader og basseng gir jo nok temp for en frossen Norsking..

    Men hvor spiser man? Hva annet kan man gjøre der?

    (Regner ikke med du var det på forretning?)

    C
     
  7. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Det er så gøy med dette forumet når man kan spørre om Tier Points på en innenriks flight i Japan, og en annen bruker fløy akkurat det strekket for 1 måned siden :)

    Tomme opp!
     
    lMartin, Kalsnes, DanH and 10 others like this.
  8. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Om ein er litt interessert i krigshistorie er det definitivt verdt å ta turen sørover på øya. Der er ein minnepark, med museum, ein halvtime frå Itoman. Det var definitivt verdt eit besøk.

    Elles har eg inntrykk av at dei fleste reiste til Okinawa for å bu på resort. Eg budde i Naha heile opphaldet (tre netter), det hadde eg mest truleg ikkje gjort igjen. Vart litt ferdig med Naha etter andre dagen. Den eine stranda som er der er heller ikkje noko å trakte etter. Shuri Castle er verdt eit besøk.

    Overraskande få personar som kunne engelsk i Naha, men det er sikkert betre lenger nord.

    Når det gjeld mat so gjekk eg først på vilkårlege restaurantar, då betalte eg alt for mykje for relativt dårleg mat. Fann etterkvart ut at Tripadvisor ikkje var so dumt. Yappari Steak er verdt å sjekke ut, det er ingen Michelinrestaurant, men dei leverar veldig god biff til ein særdeles god pris. Elles klarte eg ikkje å finne noko ekstraordinært på matfronten.

    Det er heilt sikkert andre som kan gje ei betre innføring i Okinawa, eg var ikkje særleg førebudd når eg reiste dit og tok ting mest slik som det kom. Einaste plan var å finne ut litt om krigen. Det seiest at beste måten for dette er å leige privatsjåfør, då kan ein får sjå veldig mykje. Eg reiste åleine, og nytta offentleg transport med dei begrensingar det medfører.

    Er ikkje framand for å besøke Okinawa igjen, men då kanskje heller for strendene sin del. Og då går eg kanskje heller for Ishigaki, som ser veldig fint ut!
     
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Helt enig! En av mange årsaker til at jeg digger denne gjengen her inne!
     
    lMartin and FFlyer like this.
  10. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Hva om man søker J-class, men får et segment i økonomi (grunnet fly uten J-class). For eksempel noe slikt:

    Får man da 40 tp for samtlige strekk?
     

Del denne siden