Ditt fly (SE-REH) har foreløpig ikke WiFi, det er også annonsert på SAS sine sider, så ingenting å klage på der... https://www.flysas.com/en/travel-info/onboard/internet-wifi/
Kan høre at det har regnet mye gjennom natta fra hotellrommet. Jeg og guttungen tar det rolig idag siden vi starter hjemreise til Norge tidlig imorgen.
Hvor sendte du klagen? Noen som har hørt om noen som faktisk har fått kompensasjon for manglende wifi? Reiste ARN-MIA tidligere denne uken med LN-RKO. Ingen wifi tilgjengelig de to timene vi faktisk var i lufta, men det ble egentlig ubetydelig når flyet ble diverted til CPH pga "noen litt rare verdier på den ene motoren". På CPH stod SE-REH tilnærmet klar, så vi kom oss videre med denne kjerra isteden i løpet av et par timer på bakken med samme crew og rutenummer. Endte opp med å komme frem ca 5 timer forsinket. Tross ubeleilighet så synes jeg faktisk at SAS håndterte dette ganske bra. Regner med at vi kan ha krav på kompensasjon etter EU 261, men kan man ha krav på kompensasjon for manglende wifi i tillegg? Som @haakonks påpeker har ikke dette flyet installert wifi og det er opplyst på sidene, men det var jo ikke dette flyet vi skulle reist med i utgangspunktet.
Flyreisen var som den skulle .. ! Veldig hyggelige gutter og jenter, smilte og var proaktive, påfyll og velvillige .. Ingen som påpekte at jeg var en verdifull diamant .. Maten var god, litt nedtur med laksen i forretten som var fra Færøyene.. den var vel ikke spesielt god og hadde nok vært bedre hvis den hadde kommer fra Sunnfjord Torsk til hovedrett var veldig bra Før landing var det laks igjen, spurte fisken hvor den var fra men den svarte ikke. God var den
For folk i Southern California er alt over lett bris og yr å regne som blizzard. Tro meg, de skriver med store bokstaver. Herr Eddie skal nok overleve fint, han som er fra Bergen
Jeg overlever nok, men det jeg opplevde i går da jeg sto på taxi-holdeplassen er noe av det heftigste jeg har opplevd. Tungt massivt regn og sterk vind. Ingen Uber sjåfører ville ta den korte turen til mitt hotell i El Segundo så jeg måtte ta en Yellow Cab, det gikk greit. Prisen var omtrent som Uber ville kostet.
Godt du kosar deg. Det hadde nok vore ekstra god fisk om det var ein av @Stuttfeiten sine oppalne laksar du hadde fått på fatet. Sikkert lurt å teste varebeholdninga i hotellbaren.
7 grader og regn er ikke helt SoCal.... Fortauet på Venice: https://www.youtube.com/embed/vvOjJoSEFM0