Fikk samme inntrykk da jeg var i LA i 2019, kjørte metroen i feil retning ut fra El Segundo, og der jeg bytta var det tydeligvis en gjeng som bestemte. Selv ikke springskalle fra Hedmarksbygdene hjelper mot 9mm, så det var bare å forte seg på neste tog i riktig retning.
Ingen oppgradering på returen, noen har bydd uforskammet mye! Nå er det store spørsmålet .. er det mat så langt bak som på rad 26???
Da jeg var på guttetur med «snart 5» satt vi på rad 1 og vi fikk frokostboxer. På returen fikk vi rad 4 og da kom spørsmålet umiddelbart: Morfar? Får vi mat der bak også?
En kineser i en stor Surburban tok meg til flyplassen for 15$ .. bestilte UberX og fikk Black .. Nå er det Star Alliance Loungen. Her er det bare velstand, mat og bobler og nesten helt stille. Takterrassen er stengt, det regner og blåser ute.
God tur hjem! Godt du overlevde t-banen; har vært hovedtransportmiddel begge gangene jeg har vært i LA, og tror det har vært ekstra crazy nå i helga når mange hjemløse har trukket innendørs på grunn av været.
Når de roper meg opp ved gate blir man jo litt oppspilt. Oppfradering??? Nei Jeg er egentlig alt for snill, men jeg flytter stadig fremover i flyet .. nå er jeg kommet til rad 21. En familie ville sitte sammen og de lurte om jeg ville flytte. Sa jeg ville flytte enda lengre frem men damen sa det var fullt, kunne få 20G.., Vi kommer vel alle til København ..
Jeg er blitt gammel, i alle fall på LAX! I sikkerhetskontrollen så vakten på meg og åpnet en sidedør så jeg slapp å gå gjennom scanneren som roterer. Ved gate kom en av de ansatte bort og lurte på om jeg trengte rullestol for å komme inn i flyet … Du verden ..
Nå er det siste etappe, men ikke siste reisebrev. Fortsatt mangler flygningen fra LAX til CPH …hvorfor skal de sure kjerringene være bak i flyet?