God morgen fra gullstua på OSL. Igjen har jeg booket fakirflighten, unnskyldningen denne gangen var at jeg rakk foreldremøte på skolen i går. Føles ikke så smart nå. Kjapp frokost før turen går til OTP via FRA. 2C hele veien, soving er planen;
Vi kjemper for å holde oss våkne til etter kl 21 her i LA. Har vært og hilst på Lemmy på Rainbow, det får være nok for en mandags kveld.
God morgon frå Aust-Finnmark! Her herjar reisefeberen for om 24 timar startar CT-reisen som skal ta meg langt, langt vekk frå der eg er no. Kanskje det blir eit reisebrev? Det er fare for det Før den tid står det mykje på planen, herunder litt sjefsnarring, pandionkattoppvarting og indreteneste – samt prokrastinering av alt som her er nemnd. Med ønske om ein fin-fin dag til alle EDIT: Eg måtte etterregistrere ei WF- og ei SK-flyging og ser at med kvalifiseringsperiode som går til 31/3-20 er det håp om fornying av gullkortet nok ein gong: Pandionkatten er ikkje imponert...
Nok en regntung morgen her i Kr. Sand. Hjemme med sykt barn så da drømmer en seg bort til fjerne destinasjoner samtidig som en prøver tjene seg noen trumf kr.
God morgen fra Hamburg. Her gjør man seg klar for julemarkeder overalt i byen Ønsker alle en ujulete dag
God morgen fra Kyiv. Frokost nå, så blir det å være litt mer turist før kursen settes hjemover. Topp by, anbefales som reisemål. Turen til Chernobyl, Pripyat og Duga var utrolig interessant! Men Har lært til neste gang, da blir det minst en 2 dagers tur! Få timer til neste flytur, og en ny tur om 10 dager.
God morgen fra solkysten .. ikke en sky på himmelen Barnevaktkontoret i dag (nytt barn) T-16 til BGO-OSL T-104 til BGO-DPS
God morgen fra Drammen. Må/bør ringe Tallin idag, spørs hvor lenge en venter i telefon...Prioritering utifra status er en vits? Hente i barnehage og skole er gøy...Madammen på overtid(livet er hardt) T-30 LH C Får vi en runde med bobler på LHR før dette Julebord nr 2 på fredagen God dag i luften som på bakken.
Det var ventetid på rundt 15 minutt no like over 0900, men dei har ein slik 'ring tilbake'-funksjon. Og reelt sett trur eg det har bittelitt å seie om du tastar inn statusnummeret ditt for prioritet Helsing ein som nyss snakka med CT-Tallinn.
Det er tirsdag, jeg har fått en tiger på tanken og det er lite å bekymre seg for. I morgen går turen til Bangkok hvor det blir kokkekurs og middager på 80/20, Gaggan og Gah.
Det var 0 kø for EBG kl 9. Billett ferdig endret 09:10. Har ringt de en del i det siste både rundt 9 og ~12 uten mer enn et par minutter ventetid.
God ettermiddag fra Phu Quoc. Er på vei tilbake til "fastlandet"/øyen etter litt snorkling ved et par mindre øyer i sør. Krystallklart vann og masse fisk. I morgen går turen videre til Hoi An med Jetstar Pacific via Da Nang.
Skjønte eg det ikkje! Det var du som la beslag på CT-kapasiteten der! Fordi eg òg ringde kl. 9... Kanskje gullkortet mitt ikkje har like mange karat som gullkortet ditt?
Jeg må nok atter en gang til Ny-Ålesund, mest sannsynlig mot siste halvdel av februar. Det passer egentlig ganske greit med solen, neste soloppgang er 18. februar med første synlig sol i "byen" er et par uker etter det...
Takk for svar, rekker aldri den tiden, må ringe rundt 11-13 Kun om LH F sleppes gir en bæng i alt som skjer (i 5 min for å booke)og overlater både ambulanse og politi til mine kolleagaer på kontoret Neida, men terskelen der er tilpasningsdyktig.
God morgen frå FCT i Frankfurt! Ser av posten til Wiolenze at vi var i gullstova samtidig. Men med mitt tunnelsyn etter 4 timars biltur i drittveret så hadde eg nok med meg sjøl på det tidspunktet. Dagens første flight er unnagjort (OSL-FRA) og har også hatt gleda av å bli skyssa rundt i ei Porsche Cayenne på flyplassen Om nokre timar står sete 1A reservert for meg på FRA-MEX.