Tirsdag og endelig flydag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 23. nov 2021.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,771
    Bonuspoeng:
    293
  2. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,549
    Bonuspoeng:
    93
    Her jeg sitter på the Loft med en herlig Leffe (ikke la dere lure av glasset), kom jeg til å tenke på at min siste flyvning før covid traff var nettopp bru-osl. Nå som dette er min første flyvning "etter" covid er det nesten noe poetisk over det hele :rolleyes:
    IMG_20211123_173629.jpg

3. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,549
    Bonuspoeng:
    93
    Skal bemerkes at lexus sjokoladebilen fremdeles spinner rundt. Den er nok ikke like god som pre-corona :p

ArthurDent liker dette
  4. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,692
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En grei arbeidsdag er over hvor største delen av dagen ble tilbrakt på befaring. Fikk til og med gleden av å teste buss for tog i tillegg til tog, så antar det kalles valuta for pengene. 2 kjøretøy for prisen av 1;)
    Nå får man kikke på litt Champions League og holde sofaen med selskap resten av kvelden. Nyt tirsdagskvelden folkens :)

Ville ikke holdt pusten på åpning i år for å si det sånn... alle cafeloungene har vært stengt siden mars 2020, og på TOS så er portalen visstnok til og med revet ned og sitteplassene skal åpnes for alle. Så mistenker SAS er i ferd med å forbedre bort cafeloungene. Kommer vel et argument med at de har vært så lite brukt de siste år at det er mer ønskelig med flere sitteplasser, derfor forbedrer de og gir mer seter til folket :rolleyes:o_O

5. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    13,635
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er motstander av vold, men i dette tilfellet kunne et lett spark mot øvre torso være berettiget.

ArthurDent and Eddie47 like this.
  6. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Synes for så vidt interiøret er greit, -en slags sober pastisj til dansk- / Arne Jacobsen-ish design. Men mat og drikke er virkelig stusselige saker.

FlamtheAvGeek liker dette
  7. FlamtheAvGeek

FlamtheAvGeek Medlem

Likes mottatt:
    520
    Bonuspoeng:
    93
    Enig. Pr. forrige fredag 19. hadde de enda ikke åpnet opp den nedre loungen for SAS Plus osv., så andreetasjen var i overkant full begge gangene jeg var der (10. og 17. nov)...

Del denne siden