Torsdag 09.februar og kl er 03:20 på IST

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 09. febr 2023.

1. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig ettermiddag fra hjemmekontoret. Lite reising framover siden det meste jeg har av prosjekt blir på OSL, kun 12min i bil fremfor lounger og hoteller rundtomkring

EndreD, Earl, Calling and 5 others like this.
  2. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra La Digue, Seychellene.
    Leide oss tråsykkel, og vi fanr en nydelig strand på vår vei.
    Nå sitter vi for å ta seybrew og lunch. Kjenner det godt på skroget at sola tar på en blek nordmann.
    Elendig nett her på øya, men fikk akkurat mail fra Fjordkraft om at de tilbakebetaler 20k pga dårlig info ang angrerett. ( sa opp i forbannelse før jul pga de økte "alt" og halverte trumfopptjening. ) Takk for sist:cool:
    20230209_085348.jpg

EndreD, Earl, Calling and 9 others like this.
  3. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,140
    Bonuspoeng:
    113
    Minikabin ser hyggelig ut, men her ble det 7A som er fremste sete i hovedkabinen for business. Sitter ikke akkurat vondt, men litt spent på hvordan det blir å sove her. Om jeg skal klage på noe så får det bli setekontrollen som er akkurat der jeg har albuen. Dukker opp noen uventede setebevegelser innimellom.
    Ellers meget bra så langt, jeg er fornøyd og ser frem til resten av turen.
    E11F1C1E-9A83-4DBB-B0AF-43935A20BE66.jpeg
    2FDDCD1A-B794-410D-8AB1-DF4DFD67B65A.jpeg
    32F8EFBF-B788-41E9-92F5-12E1E3855562.jpeg

EndreD, Earl, Calling and 9 others like this.
  4. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,954
    Bonuspoeng:
    293
    Så kjedelig (for oss)!
    Syns dine bilder og skildringer fra både lounger, fly og hoteller rundt i verden er gøy å følge :)

Wiolenze liker dette
  5. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    Ser dårlig ut med flybytte dessverre. LN-RKO får jobben. Men en forsinkelse skal vi nok få til. MIA flightene har vært notorisk forsinka med 2-5 timer siste uka. De har ikke nok fly de kan rullere med nå så klarer ikke å hente inn forsinkelsene når flyene er i lufta 19-20 timer i døgnet.
    Maskinen er 2:20 forsinka på vei til MIA nå, så den lander vel ikke på OSL før den egentlig skulle gått i morra.

EndreD liker dette
  6. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,072
    Bonuspoeng:
    113
    MIA programmet til SAS var jo også litt overambisiøst i fjor på denne tiden også husker jeg. Slyngene innom OSL hadde knappe to timer snutid, så når det først var oppstått forsinkelse fulgte den med videre. Husker crew ombord klaget på dette når jeg snakket med dem. Nå er det jo tilgang til fly som også har vært ganske stramt for bolaget i vinter med alt som skjer.

7. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    Hotellet mitt har free drinks i poolen 19 til 20. Hvor kan jeg sende krav til SAS hvis vi er forsinket?

tobeornot999 and Nordlands like this.
  8. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    Håpe de får rydda unna forsinkelsene til hjemreisen, men utreise i morra blir nok 2-3 timer sen ser det ut til. Men blir flere drinker i loungen det;)

9. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    I alle dager! Noen som vet hvor lenge den ombyggingen av kjøkkenet skulle vare?

10. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    :) Ja vi rekker vel noe i loungen. Selv om jeg utsetter avreise litt når vi først er sent ute.

Del denne siden