God morgen fra Gullstua på OSL, beskjeden frokost etter ca 3 timer på øyet: Storfornøyd med at Uber kom med bil i dag, slapp ØRT alternativt kjøre og parkere på OSL. Turen går til BCN, via FRA. Jr som reisefølge. 2AC hele veien. Årets sommerferie blir av den korte sorten, 3 dager inkludert mandag. Skal prøve oss på både W og Intercontinental, men har ikke booket noe for første natta så tar gjerne imot tips. FCT next.. Edit; fått oss frokost Bussgate og bil satt fint i dag;
Nei, god ferie @Wiolenze, nyt tiden med junior. Morgendis/varmetåke i Oslo. Dette blir nok en bra dag
God TTT morgen fra kontoret Når kommer Sas til å slippe bonusseter fra juni og utover? 330 dagers regelen er borte for godt? Prøver lete etter tur til enten vest eller østkyst Usa neste sommerferie for 4pax i c men finner nada, niks. Har 2 stk CT som har utløp 31.12 i år, som snart bør settes i bestilling. Livet som bonusnisse blir vanskeligere for hvert år som går, dessverre. Ha en strålende TTT alle IF-ere
Happy TTT Må få unna jobb og bursdag for svigerfar først.. Noen kollegaer skal til Korfu fra Osl til lørdag, med SAS. Er visst charter Er det noen som vet hvor man finner litt info om den flyvningen?- ligger ikke noe på sas.no hvertfall Tenkte jeg ihvertfall skulle anbefale seter med bedre benplass, må bare finne flytypen først. Ha en varm dag
God morgon frå Aust-Finnmark! Dagane fyk av stad, men enn så lenge er det ingen flyaktivitet i sikte før langt utpå hausten. Ja-ja, eg får narra sjefen til å tru at eg fortjener løn enn så lenge, men det tar tid for sjefen er frykteleg tungnem... Om ein ikkje er ute og flyg sjølv kan himmelen likevel vera fin å sjå på, slik som her om kvelden ved Langsmedvatnet: Ha ein fin-fin dag, folkens!
God morgen fra Sølvbyen. I dag skal vi vistnok maxe på 30°. Kanskje tomatene begynner å rødme da? De her litt trege i år. Ellers står dagen i tannlegens og TTTs tegn, desverre gir bare en av dem bonuspoeng. T-5 til LHR. Ha en fin dag, og god trumfjakt!
God morgen! Her har en vært 30min på SAS telefonen og har fått flippa 2 stk fra Plus til Biz. Da har en faktisk fått hele familien på 4stk på SAS C til Miami i desember. Plus hjem men det går greit Neste prosjekt er å få oss videre til Exuma George Town . Fortsatt ledige C billetter søn 11. des og tir 13. des om noen er på bookingkjøret!
God morgon frå Sunnfjord. Her er det regn og planleggingsdag, so då lyt eg passe på avkommet fram til madammen kjem heim frå jobb og eg kan innta heimekontoret. Snart på tide å begynne å leite etter billettar til neste års sommarferie. Kan vi omsider komme oss til Asia i dei eleverte klassar?
Den planen hadde jeg også sist jul, men ble Covid avlyst.. Post gjerne ved en senere anledning åssen det går
Morn fra Trondheim sentrum. Fant ut i dag at Manu Chao hadde konsert i går. Det er for sent... Men samme det, jeg mangler en DeLorean så må bare leve med det. Det er en annen konsert i helgen, på Sverresborg, Hellbillies og noen andre "klassikere". Vurderer å dra på det men er ikke så glad i å komme meg hjemover sammen med alle andre og vurderte derfor som vanlig hotell... men alle hoteller i byen virker å være stappfulle! Taxi funker også... Handlelisten for dagens TTT er relativt beskjeden, hadde mer på lager enn det jeg trodde, så påfyll i stor stil er da unødvendig, ting må tross alt brukes også. Sendte inn noe til banken i forrige uke, fikk beskjed at det tar 1-2 virkedager å behandle. Nå er vi på virkedag 5 og jeg synes de må få opp farta. Dagen i dag er møtefri, foreløpig i alle fall. Det er positiv, for da kan jeg knote med mine ting uforstyrret. Ha en flott dag!
God morgen. Ankom BCN på lørdag og forlater BCN på lørdag. Ser vel ikke ut til at det er noen lounge for oss i SAS der, uansett om det er pluss eller *a gull, så det er kjedelig. Siste dag, utenfor bykjernen for solslikking, så inn mot sentrum i ettermiddag for litt sightseeing. Ha en god dag!
God morgen ! I går var det opplett og sol, idag er heldigvis regnet på plass igjen Får draume om lavere strømpriser og nedgang i boliglånsrenten
God torsdag formiddag fra kontoret i Sandefjord! Den ene CT'en som utgår ved nyttår ble tatt i bruk i går og dermed er en tur til Sapporo(!) via TPE booket for mars neste år. God tid til planlegging, som for meg er halve morroa =) TTT kunne ikke kommet på en dårligere dag da unga kommer hjem fra besteforeldre i ettermiddag og vi skal ut og spise i Stavern. Kan ikke helt se når jeg skal klare å trykke inn en tur på Kiwi Håper flere har mer shopping-lykke idag!
God formiddag fra hjemmekontoret. Supertilbudet til DNB og Power kom på et meget passende tidspunkt, så jeg fikk handlet en del ting som sto på listen. Interessant at man faktisk får 20% på frakten også. Det kan man ikke klage på! Det ble lagt ut forhåndssalg av nye Samsung-produkter i går, og de var til alt overmål ikke unntatt fra tilbudet de heller. Så nå blir kona glad. Nå må det jobbes litt. Men først: Kaffe! Ha en finfin dag!
God formiddag Er det noen som har brukt gullmailen (norsk eller dansk) i det siste og kan si noe om svartid? Jeg har ventet på svar i en uke nå. Sendte mail til begge adressene...
God formiddag fra kontoret på Lørenskog. Savner pubkontoret i Budapest, men det er uansett bare 12 dager til ny tur dit, og før det er det en gal kompis som skal gifte seg denne helgen og poker i Gøteborg neste helg, så jeg rekker vel ikke å kjede meg så veldig mye.