Usj.. Og så jeg som trodde dette var over, så brukte opp alle DM jeg hadde. Jaja. Men det virer jo som at de kommer til å fortsette med tilbud fremover også da. De har jo vært heftig ute med tilbudene sine i det siste. Er det noen som vet når DM blir avviklet og alt går over til AA?
Gud bedre så billig, 5000kr... Har av en eller annen utrolig grunn ikke laget konto før nå, får ikke benyttet meg av tilbudet.. Er det mulighet for å betale noe som kan kjøpe miles og booke billett i mitt navn?
5000? Det er 567 USD for 50 000, ca 3400 kr. Utrolig billig, man kan f.eks. reise tur/retur innen Sør-Asia i første klasse for 40 000 miles, dvs 2700 kr. Eller i business for 30 000 miles (2000 kr).
Jeg er helt novise på USDM.. Har en konto som ble opprettet for noen mnd siden, men null miles.. Hvordan kan jeg få noe ut av dette tilbudet? Er det lønnsomt for noen å dele mot betaling etc?
Hvis noen har minst 50 000 på konto fra før kan de dele til deg, du får da 100 000 og overfører 50 000 tilbake - begge tjener på det. 50 000 er ikke nok til longhaul, men hvis du enten sjanser på at det kommer flere kampanjer eller f.eks. trenger intra-Asia kan det være en veldig bra deal. 45 000 (ca 3100 kr) er også nok til tur/retur i Europa i business, selv om det ikke er det beste kuppet. Men du kan få med LANs rute FRA-MAD med 787 og skikkelig service, som diskutert bl.a. her: http://forum.bonusfeber.no/threads/korte-rare-ruter-med-widebody-fly-og-internasjonal-service.823/ Uttakstabell: http://shopping.usairways.com/pv_ob...9AA054FA0600/filename/oneworldawardtravel.pdf
Klok av skade fra sist share runde sitter jeg nå på 160 000 X 2 passer dårlig siden jeg egentlig er blakk, men d får våge seg. Kan ikke la muligheten passere uten å benytte den.
Flere av bloggene på Boardingarea.com i dag handler om devaluering av US Airways award chart. Foreløpig ser det ikke ut til at reiser fra Europa er berørt, men man kan jo lure på hva man har i vente...
Det burde jo ikke blitt noe dårligere enn det eksisterende oneworld chartet, men nå ser det jo ut som en tur fra Nord Amerika til Nord Asia koster 10K poeng mer i DM chart enn i oneworld chart.
Har en venn som sårt trenger en liten share, hvis noen trenger noen miles på slutten av denne kampanjen!